| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 juni 2003 Locatie: Enschede
| Beste junks, Kben nou al een tijdje aant zoeken naar een goede virusscan maar ik kan er maar geen 1 vinden. Khad laatst een goede maar de "crack" werkte niet goed:@ Ik heb geprobeerd: Panda titanium 3.0 (werkte super alleen geen goede gebruikersnaam) Norton antivirus 2004 (suckt zoooo hard, gaat alle bestanden lezen waardoor je pc super traag wordt :x) Iemand mss een goede suggestie voor me, want ik weet het echt niet meer :s |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| uhm norton scanned niet al je bestanden. Als je met kazaa aan het dlen bent checkt ie alleen wel of er virusen inzitten. Ik heb hem zelf ook dus ik denk dat je wat fout heb staan bij instellingen ofzo. Je kan ook gewoon zonder virusscan draaien, de pc van mijn ouders draait alweer een maand zonder scanner en zonder windows updates :P
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| /me is 100% Sophos AV aanhanger. gebruikt weinig resources, maar doet vreselijk goed zijn werk. Ook leuk als je het beheer ervan centraal op je netwerk wil hebben, want dat kan dmv SAV-Admin. Krijgen alle clients om de zoveel tijd hun updates. wel rekening mee houden dat Sophos voor maar 3 maanden de Virus identities bijhoud voor een bepaalde versie. (elke maand weer een nieuwe versie, momenteel is de CD distro ervan op versie 3.7 ![]() als de versie dus 3 maand oud is, kan je em niet meer updaten. Vaste klanten krijgen gewoon elke maand een CD of een key om in te loggen op de site en de nieuwste versie te downloaden. Hij is er trouwens voor Win32, Win16, DOS, Unix/Linux, Lotus, OS/2, BSD, MAC en nog een paar andere OSsen. edit: en ik haaaaaat NOrton..... veeel te traag. Ook McAfee is brakke troep vind ik. |
| |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 juni 2003 Locatie: Enschede
| Citaat:
| |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik gebruik McAfee 7.0 Enterprise, omdat ik die 'gratis' kon krijgen van mijn stage :P Het interesseert me niet zo veel of ie snel is of niet, als het maar de meeste virussen tegenhoudt.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| |
| | #8 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | ||
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Weet je hoe je het veilligst bent? Door al die AV's wat er zijn te gaan draaien op je PC. En blijven updaten... Ik heb Norton 2003 (nog). Geen problemen ermee. En zelf ook opletten wat je binnenhaald. |
| |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
ze zitten elkaar dan in de weg, waardoor ze hun werk niet goed kunnen doen, en zo wordt je PC alleen maar kwetsbaarder. tis ook wel een optie om een SystemSecurity progamma te nemen, zoals bij Kerio Personal Firewall in zit. Die houd steeds bij of programma's geen mogelijk schadelijke acties uitvoeren of andere onbekende applicaties openen. | |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| ik gebruik Symantec antivirus Corp Edition, doet schijnbaar z'n werk goed want ik heb nooit ergens last van... en van trager worden merk ik ook nix... sophos is ook een goeie, maar je heb dat van 3 maanden updates erin zitten zoals je hierboven kan lezen... das irri |
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Dubbel scannen is ook een beetje overbodig... Ik gebruik zelf ook Norton en dat werkt prima, als je hem maar goed insteld. Af en toe moet ik nog wel eens denken aan het goede oude F-Prod ![]()
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| |
|
| « Crysis drops
|
Welke linux?? » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Welke antivirus gebruik jij? | unstable | Software Junkies | 55 | 2-08-2008 22:38 |
| Norton Antivirus 2005 | volleyballer13 | Software Junkies | 5 | 2-08-2005 15:46 |
| antivirus na het formateren? | grim | Software Junkies | 5 | 31-07-2005 19:05 |
| ontwerp proggie casemod? | Freagle | Casemod Junkies | 21 | 4-03-2004 14:35 |
| Proggie voor synthesizer | jrbuurke | Software Junkies | 4 | 19-01-2004 15:00 |