Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 7-05-2003, 16:21   #16 (permalink)

Standaard

ja, precies! als volkert bill noues neerschoot dan pim, was een stuk beter geweest!
maar die kerel verdient wel fokkin veel geld...

maar wat vinden jullie van het idee als spel in 1th person shooter maar dan tegelijker tijd iedereen commando's kunnen geven (tanks, vliegtuigen alles) bijv. in een oorlog om een stad te veroveren en dat je dan zo'n honderden kereltjes en tanks op die stad ziet afrijden en dat je dan midden in de actie zit (zoiets als renegade)
Oud 7-05-2003, 16:23   #17 (permalink)

Standaard

Nou als ik wat tijd kan vinden help ik je wel hoor tijd nood is alleen een probleen altijd

eh... Battlefield ?.. als je dat zou doen zou het wel vet zijn.. maar kwam je weinig aan je 1st person actie stoe omdat je te veel moet doen
SaddY is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7-05-2003, 16:34   #18 (permalink)

Standaard

er moet dan ook een soort uber AI komen en als je opdrachten geeft dat het spel automatisch op pauze gaat, ik had namelijk bedacht dat je opdrachten geeft in een soort map scherm (als in RA maar dan recht van boven gezien)
Oud 7-05-2003, 16:39   #19 (permalink)

Standaard

Ja heel leuk allemaal maar dat word dan nooit een hit.. met pauze werken ? pauze = No multiplayer... en daar gaat het toch steeds meer om draaien !
Oud 7-05-2003, 19:38   #20 (permalink)

Standaard

haha, dat dacht je! hoe zou jij het vinden als je met 1 grote legermacht een stad of basis inneemt, die hele legermacht orders kan geven (wat niet hoeft, door die uber AI) en ondertussen ook nog eens allerlei voertuigen zelf kan besturen (tanks en etc) en dan dus ook nog es midden in de actie zit!
en dan nog es een dikke verhaallijn erin (bijv.: we zijn duizenden jaren verder, je bent soldaat in dienst van prins Die & Die en die wil een planeet innemen met honderden dorpjes, steden en millitaire installaties, waar natuurlijk ook weer een luchie aanzit, en er hebben natuurlijk eerst nog alliens op die planeet gewoont en etc) wat natuurlijk ook weer zoveel uur aan speeltijd oplevert!
multiplayer wordt dan idd lastig, maar dan flikker dat pauze gedeelte er gewoon uit (waardoor je weer minder orders kan geven doordat je dan weer neergeschoten kan worden en je eerst moet verstoppen of dekking moet zoeken ofz

beetje veel text, maar ik denk dat zoiets spel uiteindelijk wel gemaakt gaat worden!
Oud 7-05-2003, 19:48   #21 (permalink)

Standaard

Hoop het wel maar wat mij veel leuker lijkt is een echte VR game.. die moeten nu es eindelijk op de markt komen en het systeem meot betaalbaar worden.. dat is gewoon THE ULTIMATE RUSH ! !
Oud 7-05-2003, 20:03   #22 (permalink)

Standaard

dat lijkt me op zich ook wel vet! plug in je hoofd en gaan voor het vaderland! (matrix) ik ga trouwens morge ff kaartjes voor 15 MEI halen!
Oud 7-05-2003, 20:05   #23 (permalink)

Standaard

Ik heb ze al ik ben bij de premiere
Oud 7-05-2003, 20:08   #24 (permalink)

Standaard

whut?! in de Arena? gasten uit me klas hebben ook al kaartjes gehaalt! ik MOET er zeker heen!
Oud 7-05-2003, 20:16   #25 (permalink)

Standaard

Ik heb viavia gehoord dat hij vanaf maandag waarschijnlijk al illegaal te downloaden is...
normaal zeg ik youppie maar nu niet nu ben ik bij premiere hebben adnere hem al gezien

The Matrix 1 heb ik trouwens echt gewoon te vaak gezien... stuk of 25 X
Oud 8-05-2003, 17:35   #26 (permalink)

Standaard

hé mooie template die je gebruikt hebt :P die heb ik ook nog ergens liggen
twan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8-05-2003, 20:35   #27 (permalink)

Standaard

ik heb nu ook kaartjes voor the matrix reloaded!
en meteen dan enter the matrix kope
welke mooie template?
Oud 15-05-2003, 14:33   #28 (permalink)

Standaard game design

ik ben momenteel met een team bezig aan een UT2k3 mod. hij heet zombienations. word best gaaf we hebben al wat maps af maar ja zoals het een echte mod begaat kun je die pas spelen zodra wij ze niet meer leuk vinden .

nee kijk maar ff op www.zombienations.com daar kun je aardig wat vinden.

ik maak trouwens maps en ben bezig met het maken van de missie en verhaal lijn.

ow ja dat offtopic over the matrix R ik heb hem al maar niet voor heet plubliek want op isdn kan het niet.
schoonmoeder is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.