| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Nou , dacht ik maar ven mijn server te gaan voorzien van de nieuwste versie van MBM, hiervoor gebruikte ik geen programma om dit uit te lezen. Maar er komen wel hele rare temps uit, mn case zou -13 graden zijn. En mn cpu slechts 8 graden. De cpu zou nog wel eens kunnen kloppen. Maar het schijnt dat er dus problemen zijn in de combinatie met MBM en Epia800 Samual2 Core. Iemand een idee hoe het wel moet worden ingesteld.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 februari 2004 Locatie: ZH
| ik heb geen antwoord op je vraag, maar ik heb dr geloof ik met mijn epia m10000 ook alst van, de cpu is altijd 53graden, of ie nou net aan is of tijdens een DVD spelen, maar als ik klaar ben met een cpu belastend iets, zie ik de case temp in enkele secondes van 30 naar 24 graden zakken. lijkt me sterk dat dat zo snel kan gaan. Bij het instaleren van MBM kun je trouwens ook en keuze maken wat voor mob je hebt, misschien dat dat helpt? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Bij mijn epia M10000 werkt die hele MBM niet. ![]() De bijgeleverde monitor software doet ook niks, en via-arena hangt ook vol met klaagbedes hierover.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Die temp drops kunnen best kloppen, vooral bij de temperatuur gestuurde fans. De response van mijn fans staan heel laat (kan ik niet aanpassen, maar als de cpu 60 graden wordt gaat dat fannetje pas harder draaien...) Als je stopt met het belastende gebeuren dan zakt de temp redelijk snel door de (bijna) goede koeling. Misschien moet je een andere sensor chip selecteren in MBM. Bij mij gaf hij een Winbond aan, waarbij er zelf "iets" op 128*C draaide! Toen ik de sensor chip veranderde klopte het wel (ik gebruikt tropuwens speedfan, die draait wel goed ipv MBM) |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Op me eigen
| Heb hier het zelfde probleem. Als je een ander mobo kiest in de configwizard, dan krijg je helemaal spannende temperaturen. -63 voor de chip en -53 voor de kast, bijvoorbeeld.
__________________ Met een hamer en duct-tape past alles. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Lian-Li PC60/70 motherboard tray | 1st_Ro | Hardware Junkies | 11 | 1-02-2005 14:48 |
| Iets Anders Dan MotherBoard Monitor | -CRASH- | Software Junkies | 6 | 26-01-2004 21:06 |
| Motherboard Prog. | wick3d | Software Junkies | 1 | 2-09-2003 11:19 |