| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ik gebruik de laatste tijd Bottler om op IRC te chatten (is eigenlijk een download proggie, maar chatten gaat heel fijn vind ik) Nu krijg ik de laatste paar dagen als ik m start deze error message: ![]() Als ik op OK druk of op et kruisje sluit hij gelijk. Reinstallen werkt niet, systeemherstel van een datum dattie nog liep ook nie... Wie weet raad? /edit 200ste post ![]()
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Welk besturingssysteem gebruik je? EDIT: aan de stijl van het dialoogvenster te zien (geskind) zal het wel WinXP zijn.. blijkbaar is dat progje niet helemaal lekker ofzo. Of heb je te weinig virtueel geheugen ingesteld/zit je harddisk vol? Wat is er trouwens mis met mIRC, dat is een echte IRC-client die ik persoonlijk super vind werken ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ik gebruik idd WinXP, maar dit blijkt een error te zijn in Visual Basic. Et programma roept wat aan wat al in gebruik is ofzo. Nu doet m'n Office XP et ook nie, dus na een reinstall van Office XP zal de hele bende wel weer lopen, omdat ik ergens had gelezen dat het crusiale bestand mee wordt geleverd bij Office...
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| VB Runtime error.. Krijg je inderdaad als je de VB runtime components niet geïnstalleerd hebt en het zou ook heel goed mogelijk zijn dat die met Office meegeleverd worden. Maar het komt dus waarschijnlijk omdat het progje niet goed geschreven is / de programmeur zijn installatie-package niet helemaal op orde heeft. Die runtimes hoor je gewoon bij je programma te stoppen, en anders duidelijk te vermelden dat ze nodig zijn.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bios error: 0051-AE : Fan Error | Aprominax | Hardware Junkies | 1 | 10-09-2006 23:32 |
| Internet op client pc valt weg | Thadeez | Software Junkies | 5 | 19-08-2005 19:31 |
| ftp client | GBCHEATER | Software Junkies | 13 | 20-03-2004 13:53 |
| Server / Client probleem | Strakke-Wappie | Software Junkies | 20 | 2-12-2003 16:55 |
| Funny IRC/MSN/ICQ/andere messenging client logs | FireWurX | Area 1337 | 5 | 28-07-2003 14:13 |