| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Hey Junks, ik heb ff jullie hulp nodig. Ik had vandaag de demo Far Cry gedowload en geinstaleerd. Na mijn settings te hebben ingesteld ging ik de game starten. Het laden duurde opzich best wel lang. Toen hij bijna klaar was met laden, graag ik een melding van ATi VPU Recover. Wat is er aan de hand, waarom krijg ik deze melding? Waar dient VPU recover voor? Alvast bedankt. Specs: AMD 2500+ @ 2GHZ Gigabyte 7N400 Pro 512 Mb Dane Elec Sapphire ATi Radeon 9200 @ default speed |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Ok ik heb hem uitgezet, dat was ik ook vanplan om al te doen. Maar nu als hij het level laat houd ie bij 95% op met werken, dan loopt de pc vast. Als ik dan terugkom in Windows zegt hij dat er een fout is van mijn VGA... Enig idee waarom ie dat doet, hetl lijkt mij wel dat ik hem gewoon kan draaien. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Ok ik zal eens kijken. Ik draai nu Catalyst 4.2 van ATi, ik zou een 4.1 proberen. Omega Drivers willen niet want mn VGA is gelockt (kan dus niet OC-en) en Omega Drivers zijn getweakte drivers, daardoor krijg ik artifacts. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
edit:Wil ik ATi hierover mailen, kan ik nergens een email vinden, allemaal wizards voor bedrijven krijg ik als ik naar contact us ga ![]() Weet iemand het email adres van ATi? info@ati.com misschien, tenminste dat is voor-de-hand-liggend | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| www.ati.com nakijken, ik zelf heb omega 4.2 catalyst drivers van ATi, maar mijn dingen zijn niet gelockt, etc etc... En thanks voor de tip dat VPU Recover uit kan.. ![]()
__________________ Back.. Alive and kickin'. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
__________________ http://www.permafrost.cc | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CNC 3 Demo | DeKemp | Area 1337 | 1 | 2-03-2007 12:42 |
| PilouX Blackmesa II: The Official Valve Demo PC | Ragon | News & Review Junkies | 9 | 9-11-2004 16:25 |
| Unreal Tournament 2004 Demo | Tress | Software Junkies | 96 | 20-02-2004 19:19 |
| Battlefield 1942 demo | Nike | Software Junkies | 27 | 13-11-2003 00:47 |
| NFS Underground Demo | Wabs | Software Junkies | 32 | 8-11-2003 23:19 |