| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Het is weer zo ver! Screenshots vliegen het internet over! Ditmaal gaat het om versie 4053, de enige (merkbare) verbetering, is het gebruik van het WinFS systeem. Hierbij is het zo dat er geen sprake meer is van de "memory leak" uit de eerdere versies. Voorzover ik het heb kunnen zien zijn er nog geen echte verbeteringen. De installatie duurt nog steeds lang, in dit geval 50 minuten. De installatie maakt nog steeds gebruik van de zelfde PE (=Pre-instillation Environment) als in versie 4051. Zodra ik meer weet horen jullie ervan! (Met dank aan Vaughaag voor de info!) Screenshots: http://www.fileforum.org/lh4053_winfs.JPG http://www.fileforum.org/lh4053_search.JPG Zorg wel dat je er snel bij bent, ik hoop niet dat mijn server straks over belast is ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Is het de moeite waard om het te proberen. Dus bedoel is beetje stabiel en kan je er al normaal software op gebruiken ![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| "de enige (merkbare) verbetering, is het gebruik van het WinFS systeem" Lijkt me zeker een interessante verbetering.. ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Longhorn 4051 was al stabiel genoeg voor dagelijks gebruik. Dus 4053 is dat zeker ook. En nu heb je geen last meer van de memory leaks. Overigens, zelf heb ik het nog niet geprobeerd, dit is de info van iemand die bij MS gewerkt heeft. Ik kan dus niet met zekerheid zeggen of het allemaal klopt. Maar ik hoor al dat de screenshots in de rondte vliegen! Ik ben er dus niet voor aansprakelijk als ddeze info onjuist is. Maar ik zal wel één van de eersten ook zijn die de nieuwe LH te pakken zal krijgen. Zoals al eerder gezegd, als ik meer weet, horen jullie het meteen! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Het is nu bijna officieel dat het hier om een "echte" versie gaat. We hebben zojuist de installatie via VPC gedraaid, en we hebben nu Longhorn 4053 op de schijf staan. We doorzoeken alle version checks, zodat we er zeker van zijn dat dit om een echte versie gaat. (Er zijn meer dan een miljoen tags die ge-edit zouden moeten worden als deze versie nep is, dus we komen er wel achter of het een echte is). Tot nu toe ziet het er goed uit ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Ik weet niet wie deze Longhorn nog meer heeft. Ik geef deze versie in iedern geval NIEt vrij, zolang ik nog niet weer of het een echte verse gaat. Voor de rest heb ik bijna alle versies van Longhorn geprobeerd. Longhorn is altijd al legaal geweest, maar niet voor iedereen. Je moet lid zijn van bevoorbeeld PDC en MSDN (en dat soort zaken) om Longhorn te mogen draaien. En die "legale" versie mag dan maar voor 60 dagen gebruikt worden. Longhorn is dus voor iedereen illegaal, tenzij je software voor MS ontwerpt enz enz. Je moet dus een speciale licentie hebben. |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Ik vind et heel fijn voor je dat je die build hebt, je doet er alleen veel te wijs mee ![]() voor de rest, ik blijf lekker bij win2k!
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Windows 2000 source gelekt | Demoniac | Software Junkies | 47 | 22-02-2004 13:13 |
| WinDows Longhorn 4051 | Software Junkies | 7 | 16-11-2003 22:16 | |