| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Artikel op Slashdot Naar alle waarschijnlijkheid is vandaag (een deel van) de source-code van Windows NT en Windows 2000 gelekt. Het is nog niet officieel bevestigd en ook is nog niet bekend hoeveel er gelekt is, maar op verschillende websites en IRC-kanalen duiken inmiddels mirrors, screenshots en stukken code op.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Het blijkt daadwerkelijk waar te zijn dat de source-code uitgelekt is: Persbericht Microsoft Overigens gaat het slechts om delen van de code, niet de gehele source.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
![]() las et een uurtje geleden nog op T.net | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ppffffffff ja wat moet je er dan mee? Wel las ik net dat hackers de code proberen te bemachtigen om zo nog meer "gaten in de kaas" te kunnen vinden, om zo nieuwe worms en trojans te kunnen schrijven. Het lijkt me verstandig om dus je PC up-to-date te houden met een virus scanner, firewall e.d.. Hier gaat een hoop narigheid van komen. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
Hier overigens de sourcecode: Source
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Zie voorgaande post van Widow Maker: http://homepage.mac.com/xidius/pictures/sourcecode.jpg Lees die code maar eens door! Ik lach me er rot om ![]() voorbeeldje: if (first_time_installation) { make_100_megabyte_swapfile( ); do_nothing_loop( ); enz. LOL |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Ik ben in bezit van de gehele source code... de echte dan he? 655MB... en de helft van de NT code ![]() Geloof je me niet? Code: stuk windows soruce code enjoy ![]() De gelekte code is trouwens niet de diepe basis van het OS, maar meer op "applicatie level". Je zou "paint" of "taakbeheer" kunnen aanpassen, en misschien ook de taakbalk enzo. Het is dus niet boeiend, maar wel leuk om mee te spelen! MODBREAK:Ik haal je code toch echt even weg, we willen geen gezeuer met microsoft. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CS source lage fps | brantje | Software Junkies | 1 | 27-09-2005 18:12 |
| Poll: Bios open source? | brantje | Area 1337 | 10 | 4-09-2005 18:13 |
| Longhorn 4053 gelekt? | jensen | Software Junkies | 21 | 20-02-2004 19:48 |
| Onverwachte Windows 2000 reboot | Kumaniwasimu | Software Junkies | 20 | 8-06-2003 21:33 |
| Kan source niet meer bekijken! | Redox | Software Junkies | 5 | 16-03-2003 18:09 |