| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Wat mij beteft mag de hele source wel weglekken. Dit omdat een stelletje "Nerds" die erg goed zijn in programma code mischien eindelijk in groepsverband een OS kunnen maken die beter of gelijk is aan windows. Met het gebruiksgemak van windows en dezelfde indeling. Zo zou Microsuchs een concurent OS kunnen krijgen die mischien wel beter is dan hun eigen Windhoos.. En dan hou ik het er wel bij dat de werking wel ongeveer als windows moet zijn.. Omdat het dan alleen maar makkelijker is om over te stappen naar een "Makkelijkere, goedkopere en stabilere versie OS" Gebaseerd op Windows. Maargoed dit zal nog wel enkele jaren dreaming blijven. BTW in wat voor soort taal is windows geschreven?? Een soort C?? Of een zelfbedacht soort code..
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| De code wordt nu bestudeerd door heel veel mensen, voornamelijk door hackers, omdat ze zo allerlei backdoors kunnen ontdekken. Ik weet niet of de Windows Update in de code staat (nog niet naar gezocht) maar als dat zo is, zouden toekomstige updates wel eens een virus kunnen bevatten. We zullen zien wat er van komt, en verwacht al helemaal niet dat het NTFS systeem hieruit gehaald kan worden, we zitten op applicatie niveau met die code, niet op de core. Dat ter zijde, ik snap nog steeds niet wat iedereen zo goed vind aan Linux. Gaming op Linux is zwaar klote. Driver support is slecht. Het is ietsje meer stabiel Gewoon omdat je er minder mee kan). En je hebt wat minder last van virussen (ja Windows is de mainstream OS, dus vandaar dat de virussen meer voor Windows worden geschreven. No offence hier, maar het zijn wel de feiten Ik heb ook Linux gedraaid en ik ben er zeer te vreden over, alleen voor spelletjes is het 3x nix... |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Als je toch echt b33s wil, kan je toch met een groep van 200 man/nerds/hackers je eigen source schrijven, net als bij linux is gedaan, alleen dan met de windows interface, en een betere kernel, laat m 3 jaar proefdraaien, [snoopdog mode} en verkoop m als Windizzle XPizzle [/snoopdoggy mode]
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 januari 2004
| Citaat:
(Ik snap het eigenlijk wel.. de reden is Bill Gate$$$$$$$)...[/quote] | |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
__________________ Back.. Alive and kickin'. | |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] | |
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Citaat:
| |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Wat dat betreft is die Gates best wel een goede nerd... om het maar zo te zeggen dan. Ik zou niet zomaar 95% van mij "rijkdom"weg kunnen geven, en ookal zou ik dat doen, dan hebbe die arme kinder nog niets aan 95 euro cent ![]() |
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
Volgens mij weet je niet waar je et over hebt :P
__________________ http://www.permafrost.cc | |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 oktober 2003 Locatie: Waddinxveen
| lijkt me leuk als iemand die hele sorce code in z`n bezit krijgt en er wat dingen zo als namen er in verandert en dant voor 10 € windows uit geeft allen dan onder een andere naam. Maa5r ik hoop maar dat we er niet veel gekloot door krijgen. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CS source lage fps | brantje | Software Junkies | 1 | 27-09-2005 18:12 |
| Poll: Bios open source? | brantje | Area 1337 | 10 | 4-09-2005 18:13 |
| Longhorn 4053 gelekt? | jensen | Software Junkies | 21 | 20-02-2004 19:48 |
| Onverwachte Windows 2000 reboot | Kumaniwasimu | Software Junkies | 20 | 8-06-2003 21:33 |
| Kan source niet meer bekijken! | Redox | Software Junkies | 5 | 16-03-2003 18:09 |