| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Uuuh watte? Dit is trouwens NIET illegaal wat ik zojuist gepost heb, je kunt er weinig mee... Ik zie nog geen Windows XP2 uitkomen ofzo ![]() En het is al helemaal niet boeiend om het te lezen, duurt mij veel te lang. Ik ga lekker naar mijn vriendin ![]() |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 augustus 2003 Locatie: Utrecht
| nee, ik heb die fiets wel gekocht maar ik rij er niet op! niet dat het boeit hoor, en ik ben niet kwaad ofzo, maar dit was net als bij Half-Life source code..
__________________ Cheerio! ![]() The Finest Greek Ouzooo! |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ik heb hem niet volledig, en ik denk dat alleen MS de volledige versie heeft. ER is maar 655MB van de 20GB uitgelekt. En hoe ik er aan kom zeg ik liever niet. Laten we het zo zeggen, ik ken mensen genoeg. En wil je hem proberen ook te krijgen, kijk dan even op wat IRC channels, je hebt grote kans dat um daar vandaan kan plukken, maaaaar pas wel op, MS houdt alles in de gaten... |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Overigens is het niet waarschijnlijk dat in het geval van Windows de gehele source-code uitlekt, deze wordt namelijk niet als 1 geheel bewaard, maar elke afdeling werkt aan hun eigen stuk, wat pas op het moment van compileren (of zelfs pas als het gecompileerd is) bij elkaar gevoegd wordt.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Ik en wat vrienden zijn nu aan het testen wat we kunnen maken en kunnen compileren. Ik maakte net overigens een foutje. De volledige code is 38GB, waarvan 655MB gelekt is, en het wordt verspeid op het web in een 204MB Zip bestand. Dus als je hem van iemand kan downloaden, let dan op de bestandsgrootte. Scheelt weer gezeur. Ik heb eens door de code zittn bladeren, en nog een leuk stukje gevonden: Code: //
// Flush all the log files to disk.
//
ElfDbgPrint (("[ELF] Flushing Files.\n"));
ElfpFlushFiles();
//
// Tell service controller that we are making progress
//
ElfStatusUpdate(STOPPING);
if (EventFlags & ELF_INIT_LOGHANDLE_CRIT_SEC)
RtlDeleteCriticalSection((PRTL_CRITICAL_SECTION)&LogHandleCritSec);
if (EventFlags & ELF_INIT_LOGFILE_CRIT_SEC)
RtlDeleteCriticalSection((PRTL_CRITICAL_SECTION)&LogFileCritSec); ![]() |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| |
| | |
| | #24 (permalink) |
| We gaan gewoon proberen om te kijken hoe het in elkaar steekt. Toch altijd leuk om te weten, en misschien handig voor de toekomstige Longhorn releases. Voor de rest heb je er weinig aan. ![]() |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Hahahah dit lees ik op /. Viruses are well supported by their authors, their program code is fast, compact and efficient and they tend to become more sophisticated as they mature. So, Windows is not a virus.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Nou ik zou haast gaan denken dat het een virus is hoor... ![]() Nee serieus Windows is wel een lekker systeempje, zolang je maar geen rare dingen doet. Klikken op de start knop gaat toch zonder problemen? :P |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 augustus 2003 Locatie: Utrecht
| wat ik bedoel: er zou VEEL meer slechte shit door de lek van die source code komen, dan goeie shit, en als niemand zoiets zou downloaden, zou het ook niet zo'n groot probleem zijn.. het is toch net zo goed gewoon copyright protected shit die je download...
__________________ Cheerio! ![]() The Finest Greek Ouzooo! |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Het was wel fijn geweest als de code van DirectX 9 gelekt was, dan was het eindelijk mogelijk geweest om DirectX-games native onder Linux te draaien ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Citaat:
Maar als onofficiële addon zou het best wel kunnen, via P2P-progjes heb je het dan waarschijnlijk zo gevonden.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CS source lage fps | brantje | Software Junkies | 1 | 27-09-2005 18:12 |
| Poll: Bios open source? | brantje | Area 1337 | 10 | 4-09-2005 18:13 |
| Longhorn 4053 gelekt? | jensen | Software Junkies | 21 | 20-02-2004 19:48 |
| Onverwachte Windows 2000 reboot | Kumaniwasimu | Software Junkies | 20 | 8-06-2003 21:33 |
| Kan source niet meer bekijken! | Redox | Software Junkies | 5 | 16-03-2003 18:09 |