| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 november 2003 Locatie: het hoge noorden
| das knap met die manta maarff over die hewllbender truk van mij ik racete met lange aanloop gewoonm op die grote toren af maar op het laatste moment bij die betonnen cirkel stuur ik op de cirkel af. ik knalde toen eerst ergens anders tegen aan waardoor ik begon te sinnen (in de lucht)toen kwam ik net op dat platform en spinde ikl hard verder |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Misschien is het leuk om een eigen Case Junkies server op te zetten voor dit spel? Met wachtwoord beveiliging derop, en dan een tijd afspreken (volgende week zaterdag middag ofzow?) :P T is maar een suggestie ![]() |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
| |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Waar doe je dat met die trucks rijden?
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Vanavond lekker online gespeeld, met allemaal Nederlanders! Dat is wel volan kicken hoor! Lekker met de microfoon erbij, werkt prima. Hoefde ik niet te typen Het zou wel leuk zijn als we zelf ook een server kunnen gebruiken hiervoor. Hoeveel upload snelheid zou zo'n server nodig hebben? Ik hoop dat we dit volgende week eens kunnen doen, met z'n allen Capture the Flag ofzo ![]() |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Wanneer is dit spel nou te koop? Of is het al te koop? Naja, ik heb in iedergeval de hele avond de demo zitten spelen.. Anslaught ofzoiets.. dat je die verbindingen moet maken. Vet cool! En doet het ook nog heel goed op 1024x768.. heb maar een Radeon 9600 en 512 mb! ![]()
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 2 vragen F.E.A.R en VOODOO 2 in unreal tournament 1999 | Hellion | Software Junkies | 3 | 12-06-2007 21:17 |
| CNC 3 Demo | DeKemp | Area 1337 | 1 | 2-03-2007 12:42 |
| Unreal Tournament Logo | koenus | Casemod Junkies | 4 | 24-02-2005 18:14 |
| NFS Underground Demo | Wabs | Software Junkies | 32 | 8-11-2003 23:19 |
| Vreemde bug unreal 2, the awakening | Mr.Stallone | Software Junkies | 11 | 30-06-2003 23:13 |