Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 11-02-2004, 23:10   #1 (permalink)

Standaard HD indexen

Weet iemand een programma voor mij waarmee ik een soort index kan maken van mijn HD.
dus een opsomming van alle mappen en bestanden erin beetje in de stijl van een apache server index, maar dan ook met de grootte van de inhoud van de mappen en alles erbij...
En dit ook kan exporteren naar een html/txt/xls oid

beetje raar uitgelegd misschien ik heb btw al gegoogled enzo maar kon nix vinden wat echt aan mijn eisen voldeed... misschien dat er hier iemand is die zo'n soort programma voor me weet
Rich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2004, 15:34   #2 (permalink)

Standaard

Tja, index, ik weet wel hoe je een treeview kan maken, gewoon onder linux met tree /

Maar goed -> waar wil je dit voor gebruiken? Kan je niet gewoon apache gebruiken?
Eergassie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2004, 16:12   #3 (permalink)

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Ik gebruik voor mijn software CD-R's (drivers, programma's, updates, etc.) het programma WhereIsIt. Ik weet niet of je daarmee alles kan wat jij wil maar volgens mij kom je wel een heel eind
Oud 12-02-2004, 16:53   #4 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demoniac
Ik gebruik voor mijn software CD-R's (drivers, programma's, updates, etc.) het programma WhereIsIt. Ik weet niet of je daarmee alles kan wat jij wil maar volgens mij kom je wel een heel eind
Thnx alot precies wat ik zoek, exporten naar html wil alleen niet echt lukken... maar txt is ook perfect
Rich is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.