| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Weet iemand een programma voor mij waarmee ik een soort index kan maken van mijn HD. dus een opsomming van alle mappen en bestanden erin beetje in de stijl van een apache server index, maar dan ook met de grootte van de inhoud van de mappen en alles erbij... En dit ook kan exporteren naar een html/txt/xls oid beetje raar uitgelegd misschien ik heb btw al gegoogled enzo maar kon nix vinden wat echt aan mijn eisen voldeed... misschien dat er hier iemand is die zo'n soort programma voor me weet |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik gebruik voor mijn software CD-R's (drivers, programma's, updates, etc.) het programma WhereIsIt. Ik weet niet of je daarmee alles kan wat jij wil maar volgens mij kom je wel een heel eind ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
precies wat ik zoek, exporten naar html wil alleen niet echt lukken... maar txt is ook perfect ![]() | |
| | |