| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #122 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #124 (permalink) |
| Ik heb vorige week de Nederlandse versie van Firefox thuis geïnstalleerd. Nou maakt het mij zelf niet zoveel uit of een programma Nederlands of Engels is (Nederlands moet wel goed vertaald zijn, sommige programma's zijn duidelijk met een vertaalprogramma gedaan en dan gebruik ik liever Engels) maar als ik tegenwoordig een systeem opnieuw installeer voor bekenden, dan gooi ik er meteen Firefox (NL) op En dan is het telefonisch wat makkelijker uitleggen als je dezelfde taal hebt als die persoon En ik moet zeggen dat het erg goed vertaald is. Ook een aantal extensies is al vertaald.Ook heb ik dit weekend Outlook Express verruild voor Mozilla Thunderbird en dat bevalt ook erg goed Klein nadeel is dat ik mijn Hotmail-account niet kan gebruiken, maar dat is weer een typisch voorbeeld van Microsoft's dictatoriale werkwijze: Hotmail zit zo in elkaar dat je het alleen online of via Microsoft's mailprogramma's kan benaderen >/ Dus dat is niet iets waar de mensen van Mozilla iets aan kunnen doen..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #125 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Mijn ouders gebruiken ook de NL versie van FireFox en inderdaad net wat je zegt Demoniac het is goed vertaalt. Ik gebruik Thunderbird al vanaf 0.6. Ik sluis mijn lycos mail hierin door alleen sinds vandaag met je gaan betalen om te POP-en bij lycos >D Mijn Gmail kan ik er ook in bekijken, 2 emails in 1 emailclient ![]() |
| | |
| | #126 (permalink) |
| *schopje* Hoewel het onmogelijk is om de pimpness van Thadeez te evenaren, kom je hiermee aardig in de buurt: PimpZilla ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #128 (permalink) |
| OMG! Erg cool gedaan alleen zal hem zelf nooit gebruiken. Ben benieuwd of de mensen van Mozilla Firefox 1.1 Developers Preview Release optijd af krijgen want het schijnt aardig te rommelen daar bij Firefox. Ach ja dat gebeurt wel vaker bij bedrijven dus het zal niet zo erg zijn.. |
| | |
| | #129 (permalink) |
| Ik denk dat het wel meevalt, het probleem was namelijk dat er te weinig programmeurs waren die aan FireFox werken, maar de Mozilla Foundation heeft onlangs aangekondigd dat ze de Mozilla Suite niet meer verder ontwikkelen om FireFox en ThunderBird meer aandacht te kunnen geven.
| | |
| | #131 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Geen ontwikkeling meer voor de Mozilla suite? WTF, wat moet ik nu dan met mijn mozilla tshirt :/
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #132 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #133 (permalink) |
| Het was al een lange tijd bekent dat ze er waarschijnlijk mee ophielden. Sommige mensen zweren bij de suite, anderen bij Firefox. Ik denk dat het goed is dat ze ermee gestopt zijn want nu krijgt Firefox alle aandacht die het verdient. Nu kunnen de ontwikkelaars zich ook richten op Thunderbird (de mail client) en het lighting project. Het lighting project moet zeg maar, even heel cru gezegd, Outlook 2 worden. Dus Thunderbird en Sunbird in een. Als dat gebeurt dan krijg Microsoft denk ik wel klamme handjes denk ik ![]() |
| | |
| | #134 (permalink) |
| Startpost geupdate. Extensions en tips toegevoegd en enkele RSS feeds. Als mensen goede extensions, tips etc etc, pm me dan kan ik het aanpassen in de startpost. Zo houden we het overzichtelijk en kan iedereen op dat punt goede links,extensions etc etc vinden. |
| | |
| | #135 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Ik heb laastst FireTune gebruikt en dat werkt ideaal! Firefox start dan echt veel sneller op. http://www.totalidea.com/freestuff4.htm Echt gaaf dat programma ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Firefox Downloadbeheer is weg | SupReme | Software Junkies | 5 | 6-07-2007 16:03 |
| firefox doet gek | Pawiro | Software Junkies | 4 | 11-11-2006 15:28 |
| Firefox doet het niet | Pawiro | Software Junkies | 4 | 20-02-2006 22:11 |
| Firefox probleem na update (1.07) | RA-ART | Software Junkies | 6 | 26-09-2005 23:16 |
| [Firefox]Kan niet connecten | Solomon | Software Junkies | 2 | 12-05-2004 08:03 |