| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #46 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Ieder zo zn mening erover vind ik, en klaar, die moet je gewoon respecteren. Tuurlijk mag je wel een beetje stangen wat ik ook deed :P maar om nou gelijk te zeggen, stop deze discussie want dat leid tot niets vind ik een beetje onzin, we zijn geen kleine kinderen. Freak is gewoon helemaal into IE en hij geeft zijn argumenten daar ook voor, en dan niet zeggen stop de discussie en zijn post quoten. NOFL hoor maare zo denk ik er over. Nu lijkt net of Freak de boe-man is. |
| | |
| | #47 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| een probleem dat zowel ik als masterslave had, java =] Citaat:
| ||
| | |
| | #48 (permalink) |
| W00t, jij bent de man blackgoth Ga hem zo eens instaleren ![]() edit: Ik wil hem instaleren maar je kan er 2 kiezen, voor IE en Mozilla 1.1 or later. Dus ik moet die onderste hebben neem ik aan? Een vriend van mij had Java geinstaleerd op FireFox en toen kon hij geen divX meer bekijken op een of andere manier.... |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| ik zei tog dat ie op de site van sun stond :P
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #50 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
prolly mozilla denk ik dan maar =] | |
| | |
| | #51 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Het lijkt me overigens heel vreemd als je na het installeren van Java geen DivX meer kan kijken, zal wel ergens anders door komen. (ik heb er in iedergeval geen last van)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #53 (permalink) |
| *SCHOP* Het blijft goed gaan met Mozilla/Firefox.. uit de CJ stats blijkt dat steeds minder mensen IE gebruiken en overstappen op Mozilla/Firefox ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #55 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 augustus 2004 Locatie: Maastricht
| Na een tijdje Firefox uitproberen ben ik toch tot de conclusie gekomen dat ik Internet Explorer 6 sneller vind aanvoelen, daaroverheen een shell als Avant of MyIE gebruiken en je hebt de functionaliteit van Firefox er gratis bij. Ik vind dat het mozilla project een hele weg gekomen is, maar ik vind de software nog niet snel genoeg om de positsie van IE over te nemen, uiteraard wel beste keus voor het Linux platform en beste concurent voor IE, maar nog lang niet perfect! |
| | |
| | #56 (permalink) |
| Voor mijn gevoel vind ik FireFox een stuk sneller dan IE ![]() Thuis draai ik op dit moment versie 0.9.3. Werkt nog steeds heerlijk, lijkt wel of het na elke update beter gaat werken, wat natuurlijk ook de bedoeling is ![]() Hier op mijn stage testen we ook in FireFox (ik doe opleiding Multimedia richting internet/scripting). Hier zeggen ze: "We vinden het belangrijk dat browsers zich aan de W3C standarden houden, daar kan IE nog een puntje aan zuigen.". |
| | |
| | #57 (permalink) | |
| Citaat:
Helaas denken ze er op de meeste opleidingen anders over (bij mij op school leerden we VBScript, simpel als je VB6 kent maar het werkt alleen in IE )
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #58 (permalink) |
| Er is een nieuwe versie uit! Mozilla FireFox 1.0 PR (preview release), dit is een laatste testversie voor de eerste echte 'stabiele' release van FireFox Klik hier om hem te downloaden ![]() Ik heb 'm zelf pas een half uurtje geleden geïnstalleerd, dus ik kan nog niet zeggen of 'ie beter of slechter is dan versie 0.9. Kan iemand trouwens de topic-titel veranderen, dat versie 0.8 kan er inmiddels wel uit ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #59 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
Topictitel is fixed btw ![]() | |
| | |
| | #60 (permalink) |
| Ik vind 1.0 PR weer een stuk beter. Makkelijker plugins instaleren en een update functie. Find-optie is een stukje wennen, maar werkt wel lekker vind ik. En wat helemaal cool is, Live Bookmarks! Makkelijk RSS invoegen! Ik las net dat er in 100 uur 1 miljoen keer FireFix 1.0PR is gedownload. IE, be aware! Ik zou ff Topic Title veranderen ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Firefox Downloadbeheer is weg | SupReme | Software Junkies | 5 | 6-07-2007 16:03 |
| firefox doet gek | Pawiro | Software Junkies | 4 | 11-11-2006 15:28 |
| Firefox doet het niet | Pawiro | Software Junkies | 4 | 20-02-2006 22:11 |
| Firefox probleem na update (1.07) | RA-ART | Software Junkies | 6 | 26-09-2005 23:16 |
| [Firefox]Kan niet connecten | Solomon | Software Junkies | 2 | 12-05-2004 08:03 |