| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Mja, maar als et alleen maar gaat om dat zogenaamd geweldige tabblad systeem, en n beetje sneller, mwah, ik weet et niet of et nou zo de moeite is, maar kan et NAAST IE draaien? Zoja, dan probeer ik et wel effe. Maar zogauw dat progje gewoon aso alle andere browsers gaat lopen kapen, hoeft et voor mij iig al niet.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Het draait perfect naast IE en het dringt zich niet op als standaard-browser. Ik gebruik voor sommige sites (waarvan ik weet dat ze onder Mozilla niet goed werken) nog steeds IE en sinds ik bezig ben met PHP gebruik ik ze allebei om mijn creaties op compatibiliteit te testen ![]() EDIT: Gisteren weer tegen een vreselijk irritante bug in Internet Explorer aan gelopen: als ik 32-bit PNG-afbeeldingen gebruik waar een alpha-channel (transparantie) in zit, dan wordt die alpha-channel niet doorzichtig gerenderd, maar beige-achtig Gelukkig heb ik wel een workaround met een stukje Javascript gevonden, maar netjes is het natuurlijk niet.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Dat is een hele vervelende bug ja, daar hebben wij vaak last van op school als we een website moeten presenteren (ik doe multimedia academie) Met FireFox heb ik daar geen last van, maar ja die mogen we niet instaleren op school ![]() |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Handig een multimedia-opleiding waar ze je niet eens leren dat een goede website in alle browsers werkt Ik vind PNG echt een super handig formaat: 32-bit is het iets groter dan JPG maar zonder kwaliteitsverlies + alpha-channel ondersteuning, 8-bit is het net GIF maar dan kleiner. Maar ajs Microsoft zo'n bug gewoon niet oplost dan maakt PNG natuurlijk geen kans om een echte standaard te worden. Erg jammer..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Nou, de vuurvos bende draait hier nu... Mis ik iets, of euh..? Hij heeft volgens mij niks beter dan IE? Mischien ben ik een van de weinigen die IE goed in de teugels heeft lopen? EDIT Wat heeft ide browser lamme rotstreken zeg. ![]() Hij sloopt OOK de verkeerde popups, en hij heeft zich WEL opgedrongen als standaard browser... nog zon misstap en hij mag wieberen... nu al..
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
__________________ "When the beat drop..." | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Als jij geen goeie popups kent, moet je es wat meer reviews bekijken met klikbare plaatjes..
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| ik heb aan de kleine plaatjes (mits ze 400*300 zijn) genoeg, anders krijg ik die high res pics door m'n 56k6 modempje gepropt... zat ik niet echt op te wachten..
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| De pop-up killer werkt als volgt denk ik: Alles wat met de homepage meegeladen wordt, wod geblockt behalve de home-page. Dat is dus de javascript tag: Code: <body onLoad="http://www."> ![]() |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". | |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Citaat:
En ik heb tot nu toe ook nog geen last gehad van gewenste pop-ups die niet kwamen.. En dat je eerst iets moet enablen komt omdat je de IMO verkeerde methode van Microsoft gewend bent: alles open zetten en de gebruiker het dicht laten zetten. Mozilla zet alles veilig dicht en laat de gebruiker er voor kiezen om een potentieel risico toch open te zetten..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Fiijn, Die discussie loopt toch op niets uit. Allebij te eigenwijs :P Maareh, nu weer ff on-topic please....
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Citaat:
![]() EDIT - Even een voorbeeldje van de PNG-bug in Internet Explorer: ![]() Mozilla laat het zien zoals het hoort: ![]() Het ziet er in Internet Explorer echter zo uit: ![]() [OMFG anders zit ik ff niet helemaal wakker te zijn met m'n bug ]
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Firefox Downloadbeheer is weg | SupReme | Software Junkies | 5 | 6-07-2007 16:03 |
| firefox doet gek | Pawiro | Software Junkies | 4 | 11-11-2006 15:28 |
| Firefox doet het niet | Pawiro | Software Junkies | 4 | 20-02-2006 22:11 |
| Firefox probleem na update (1.07) | RA-ART | Software Junkies | 6 | 26-09-2005 23:16 |
| [Firefox]Kan niet connecten | Solomon | Software Junkies | 2 | 12-05-2004 08:03 |