| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #196 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Pas snel je signature aan dan! ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #197 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Ik heb de startpost even aangepast. Input voor de startpost is welkom. Mozilla heeft trouwens een nieuwe site live gezet; http://www.mozilla.com Dit is de site van Firefox en Thunderbird, het valt mij op dat ze Sunbird hier niet hebben neergezet... |
| | |
| | #198 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Ik heb 1.5 geïnstalleerd (natuurlijk) en merk toch dat deze versie langzamer is met laden dan de vorige versie. Beetje jammer natuurlijk, misschien wordt dat weer in een volgende versie opgelost.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #199 (permalink) |
| Leuke link gevonden: de Firefox 1.5 tweak Guide.
| | |
| | #200 (permalink) |
| Goede en duidelijke tweakguide. Volgens mij is er een bookmark backup script geschreven voor 1.5. Ik zie nu een een mapje genaamd bookmarkbackups in Code: Documents and Settings\user\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\profielmap |
| | |
| | #202 (permalink) | |
| Citaat:
Mijne heet hul1f88e.default, maar dat vond ik niet duidelijk eigenlijk. | |
| | |
| | #203 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Dat is bij de mozilla suite ook zo. Bij mij staan de bookmarks in: D:\Documents and Settings\Widow\Application Data\Mozilla\Profiles\default\xukmkydc.slt In die map staat een file, bookmarks.html, waarin gewoon de bookmarks staan. Ik sla die ook altijd op na een reinstall of iets dergelijks.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #204 (permalink) |
| Ok, ik heb mozilla suite ook gebruikt maar toen phoenix 0.1 kwam ben ik dat langzamerhand gaan gebruiken. Startpost is helemaal opnieuw geschreven |
| | |
| | #205 (permalink) |
| Tijd om dit topic maar weer eens een rotschop te geven. Aardig mijlpuntje bereikt: inmiddels gebruikt minder dan de helft van de CJ bezoekers IE! Weg met IE! ![]()
| | |
| | #207 (permalink) |
| Zoals wij hier zeggen op het werk: IE mag geen eens in de schaduw staan van Firefox, Opera, Safari en Konqueror! De eerst Alpha release is trouwens vorige week vrijgegeven, werknaam: Bon Echo. Ik vind het echt ongeloofelijk hoe ik sommige mensen zie surfen, eerst 3 popups wegklikken en dan kunnen ze de content pas goed zien... Dan denk ik bij mezelf ben je nou dom of doe je nou dom. ![]() Voor de webdevelopers onder ons: http://www.howtocreate.co.uk/wrongWithIE/ en dit is de nieuwe site van IE7 http://www.ie7.com/ Over IE7, het is nog erger dan IE6, slechte interface, weinig tot geen bugs opgelost en de DOM stuctuur is bout (werk zelf niet met DOM maar collega van me werd al helemaal gek). Interface gedeeltelijk gejat van Firefox, tabs werken slecht, en phinising filter is ook niets. IE plugins is een andere naam voor extensions in Mozilla. Waarneer gaan de mensen in Redmond nou eens zien hoe ongelofelijk slechte browser ze hebben gecreerd? Begin helemaal opnieuw met bouwen en houd je aan de standaarden dan zijn de webdevelopers ook blij. Er kan zoveel meer met het web maar ja IE laat dat allemaal niet toe of kan dat niet uitvoeren. Hoe ik ben anti-Microsoft Amen! ![]() |
| | |
| | #209 (permalink) |
| We zitten alweer een weekje op release 1.5.0.2. Weinig nieuws, een paar bug fixes. Firefox 1.0.8 is ook geupdate, dit om de eerste final versie ook stabiliteit en veiligheid te upgraden. Iets wat MS nooit heeft gedaan. Here's what's new in Firefox 1.5.0.2: * Universal Binary support for Mac OS X which provides native support for Macintosh with Intel Core processors. Firefox supports the enhancements to performance introduced by the new MacIntel chipsets. * Improvements to product stability. * Several security fixes. |
| | |
| | #210 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Woei! 49% Internet Explorer vs. 19% Firefox Niet te stoppen!!Inmiddels is versie 1.5.0.3 trouwens uit, heeft weer diverse bugfixes gehad.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Firefox Downloadbeheer is weg | SupReme | Software Junkies | 5 | 6-07-2007 16:03 |
| firefox doet gek | Pawiro | Software Junkies | 4 | 11-11-2006 15:28 |
| Firefox doet het niet | Pawiro | Software Junkies | 4 | 20-02-2006 22:11 |
| Firefox probleem na update (1.07) | RA-ART | Software Junkies | 6 | 26-09-2005 23:16 |
| [Firefox]Kan niet connecten | Solomon | Software Junkies | 2 | 12-05-2004 08:03 |