| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #151 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
Firefox 1.5 heeft codenaam "The Ocho" meegekregen en voor Firefox 2.0 is er nog geen codenaam bekent. Om terug te komen op Skater zijn probleem. Scan eens op spy/adware en verwijder dat. Als het probleem zich nog steeds voor doet zou ik Firefox opnieuw instaleren. Je profile blijft bewaart in Document and Settings/User/Application Data/Firefox. Als het dan nog niet verholpen is, instaleer dan opnieuw en verwijder ook je profile. | |
| | |
| | #153 (permalink) |
| In de maak nog niet als ik het goed heb, maar de plannen liggen er al. Neem maar eens een kijken op http://wiki.mozilla.org/Main_Page Waarom is dat een verrassing voor je. ![]() Hier de stats over Europa. |
| | |
| | #154 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| * Herinnert zich een maat die het probleem ook een keer had * Start msn * Voert het volgende gesprek: Code: Gerard zegt: yoo Gerard zegt: toen jij dat achterstevorentypeprobleem had... nIcO zegt: hoihoi nIcO zegt: ow ja Gerard zegt: hoe ging dat toen over ? nIcO zegt: door de pc opnieuw op te starten Gerard zegt: op Casejunkies heeft iemand het in Firefox Gerard zegt: jij had het in IE toch ? nIcO zegt: jep Gerard zegt: hmmz ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #155 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | ||
| | |
| | #156 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Ondertussen werkt het weer gewoon normaal. Pc had ik al eerder een keer opnieuw opgestart, toen ging het niet over. Nadat ik had gedefragmenteerd was het ineens wel opgelost. Dus waar het aan lag zou ik niet weten. Scannen op spy en adware gaf geen resultaat, dus dat was het ook niet. In ieder geval doet hij het nu weer, maar toch vreemd geval. |
| | |
| | #157 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #159 (permalink) |
| Heeft er hier toevallig iemand een beetje ervaring met de extensie Adblock ? Ik heb een regel erin dat wanneer in de naam van een item /banners/ of /banner/ voorkomt dat het dan niet getoond wordt. Maar nu zie ik de ads van CJ dus ook niet, en het schijnt mogelijk te zijn om uitzonderingen aan te geven. Dat is mij alleen nog niet gelukt, iemand een idee ?
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #160 (permalink) | |
| Citaat:
![]() En heb nu wat meer extensies gedownload, waaronder IE View, LastTab, en Disable Targets For Download, en dat werkt prima ![]() Firefox heerscht ![]()
| | |
| | #161 (permalink) |
| Jaja, versie 1.0.5 is uit. Voor de mensen die de Deer Park versie volgt, versie Alpha 2 is uit. Thuis heb ik gewoon 1.0 versie draaien en op het werk heb ik Deer Park draaien. Ik kan je zeggen Deer Park heerscht! ![]() |
| | |
| | #163 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
| | |
| | #165 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
Niet vergeten eerst v.1.05 te verwijderen.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Firefox Downloadbeheer is weg | SupReme | Software Junkies | 5 | 6-07-2007 16:03 |
| firefox doet gek | Pawiro | Software Junkies | 4 | 11-11-2006 15:28 |
| Firefox doet het niet | Pawiro | Software Junkies | 4 | 20-02-2006 22:11 |
| Firefox probleem na update (1.07) | RA-ART | Software Junkies | 6 | 26-09-2005 23:16 |
| [Firefox]Kan niet connecten | Solomon | Software Junkies | 2 | 12-05-2004 08:03 |