| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Ik heb de game Devastation, en ik wou hem instaleren, blijkt dat dat niet kan wegens error, data2.cab (oid) is weg, terwijl, met verkenner van windows, zie ik hem wel... Mijn vraag: Wie heeft Devastation, en kan aan mij die file geven? (Ik heb de game eerlijk gekocht geloof me maar..kan het boekje laten fotograveren..) //Edit: Gepost op verkeerde forum, sorry hiervoor... (moest in Area 1337)
__________________ Back.. Alive and kickin'. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik heb het bestand wel, maar het is 612 MB Dus even doorsturen is er helaas niet bij.. misschien kan je proberen een CD-image te downloaden via IRC of een FTP-server?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Probeer eens met nero een image te maken van die cd, die dan mounten met daemon tools/alcohol 120% en dan gewoon lekker spelen met een no-cd crack... Wil wel es helpen bij mij als ik een cd met veel krassen heb |
| | |
|
| « Linux.....
|
maffia installeren » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| File formaat | Tha Godfather | Software Junkies | 3 | 25-10-2004 18:00 |
| Wat te doen met een XML-file. | Fleppuhstein | Software Junkies | 6 | 24-06-2004 17:57 |
| File logboek ?? | Stitch | Software Junkies | 5 | 19-06-2004 00:09 |
| File Compressie | Hellion | Software Junkies | 3 | 6-01-2004 21:39 |
| corrupt file | N34X | Software Junkies | 7 | 5-07-2003 00:06 |