| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| hey, Me pa hebt in het grijze verleden eens cursussen gemaakt. Hij heeft toen een heleboel diskettes uitgeleend aan het bedrijf waar hij voor werkte, hij is teon ontslagen, en heeft zijn disketes teruggekregen. Normaal zou je zeggen... Maar volgens mij hebben die lui toen alles weggeflikkert van de diskettes... Nou heb ik zeg maar alles weer terug gevonden via pc inspector, maar er zijn sommige beschadigt... Nou is mijn vraag; hoe kan ik die nog normaal openen, want als ik je met word open, loopt word vast, en als ik met wordpad open, krijg ik allemaal rare kriebels... groeten Gerben |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Probleem met WMV bestanden | GBCHEATER | Software Junkies | 4 | 3-11-2006 06:58 |
| Grote bestanden op DVD branden | Raged | Hardware Junkies | 2 | 3-03-2006 15:23 |
| msn blokkeerd bestanden | oObreezerOo | Software Junkies | 5 | 9-05-2005 19:55 |
| Batch bestanden | Fleppuhstein | Software Junkies | 3 | 27-11-2003 18:54 |
| Film in 27 WinRAR bestanden? | Neonracer | Software Junkies | 5 | 9-11-2003 21:36 |