| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Hallo, Ik heb een groot probleem met mijn pc ! het probleem is: als ik naar bijvoorbeeld "my computer" wil gaan dan word mijn CPU ineens voor 100% belast en kan je niks meer ! Die belasting komt van mijn "explorer" (startbalk) Die word voor 99% belast als ik iets wil doen !!!!! Ik heb ad-aware en spybot al allemaal er op af gestuurt, maar dat werkt voor geen meter ! Wat kan ik doen ? >( Pic MODEDIT: Even je pic gelinked, max 500 px breed! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Als je wininstalll ouder is dan 3 maanden zou ik heb eens herinstalleren.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
__________________ http://www.permafrost.cc | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: lelystad
| dat had ik ook maar toen had ik geformateerd en nu doet het ![]()
__________________ 3200+ atlhon 64 bit socket 754, gigabyte k8ns pro ati radeon 9600 xt,512 mb xlpt corsair, nec dvd brander 3500+, maxtor 120 gb 8 mb cache |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| easydates_nl.exe? lol, ik wil nie weten wat voor sites je bezoekt :P maargoed, ik denk dat je ons een hoop verder helpt met het vinden van de oorzaak als je je systemspecs ff vertelt en welk OS + mogelijke servicepacks je draait.... ik had trouwens op mijn ex-stage plaats een P4 HT 2.6Ghz machine die soms zomaar oppeens voor Iexplorer.exe veel CPU power ging zuipen. alleen de PC rebooten hielp.... voor een paar uur. verse install hielp niet. Het enige wat ik kan bedenken waar het aan lag, was de HT van de proc. Er is namelijk een bekend probleem met HT dat zorgt dat de cache gethrashed word. het zit namelijk zo dat de 2 logische units van de processor geen kennis hebben van elkaars cache gebruik, waardoor ze soms zomaar elkaars data overschrijven, waardoor er weer data uit het RAM gehaald moet worden (ombeurten). dit vreet geheugenbandbreedte, waardoor de PC dus extreem traag wordt, en er heel veel CPU cycles verspilt worden aan het accessen van de geheugenbus. Dit probleem schijnt vaak voor te komen in WinXP SP1 (zowel Pro als Home) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Heel groot dringend CPU probleem | koenus | Casemod Junkies | 5 | 3-03-2006 10:17 |
| Hoogteverschillen groot probleem? | masterwebber | Cooling & OC Junkies | 6 | 2-07-2005 19:42 |
| Groot vierkant gat zagen | kontkommer | Casemod Junkies | 12 | 5-12-2004 13:43 |
| Hoe groot is jouw monitor | whocarez | Area 1337 | 54 | 31-10-2003 15:55 |