| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #151 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Citaat:
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P | ||
| | |
| | #152 (permalink) | |
| Geregistreerd: 3 februari 2004 Locatie: /dev/null
| Citaat:
| |
| | |
| | #153 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| @jensen: hl2 gaat helemaal niet alleen maar op de gfx! hl2 is juist het geheel van mooie plaatjes, goede gameplay en een sterk verhaal! doom3 is er voor de plaatjes en de developers die een licentie op de engine nemen mogen er een game met goede gaplay+verhaal bij maken.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #154 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Citaat:
Maar wat nog steeds een hoogstandje, is LFS. Zeker een aanrader, als je met stuur (met FF) speelt... | ||
| | |
| | #155 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Muhuhahahaha :P Manhunt uitgespeeld ! echt veel te moeilijk dat einde... heb je een kettingzaag en moet je tegen een paar man met M4 die je al van verre horen aankomen als je ze aan puin wil hakken ![]() |
| | |
| | #156 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| WOW nu al? Ik beleef nog steeds plezier aan FarCry Heeft me heel wat centjes gekost, dus ik doe er liever een half jaar mee, dan een paar dagen :P.
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #159 (permalink) |
| opzich is het niet zo'n heel moeilijk spel (op medium dan) alleen er zijn wat stukjes die irritant zijn.
| | |
| | #160 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
__________________ Back.. Alive and kickin'. | ||
| | |
| | #161 (permalink) |
| nee het is niet die gast met die hamer, die is makkelijk die heb ik in de demo al verslagen.
| | |
| | #164 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P | |
| | |
| | #165 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003
| @ Jensen, volgens mij is dat het 2/3 level (bovenop die boot). Wat ik gedaan heb is een stukje na terug gegaan (totdat je zeg maar op het dek komt) en vandaar de heli afknallen, dan loop je af en toe effe naar de andere kant van de boot, zo moet die heli weer over die boot heen en ondertussen heb jij de kans om die heli af te schieten. Ja, en die ventjes boven aan...dat spreekt voor zich ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Game pc | Case... | Hardware Junkies | 12 | 8-04-2007 16:39 |
| Lag in game | snake526 | Hardware Junkies | 19 | 19-06-2006 10:10 |
| [GAME] 3D sex villa | tribal | Software Junkies | 5 | 22-07-2005 23:58 |
| [CiP] EA Game Machine | blije | Casemod Project Logs | 19 | 10-12-2004 10:58 |
| Het grote "ik zoek een game" topic | FireWurX | Software Junkies | 17 | 11-06-2003 22:31 |