Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 26-04-2004, 17:21   #151 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaozz
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jensen
[...] Een scadow wordt niet langer van te voren gerenderd, nee alles gebeurt in real time. [...]Laten we er geen HL2 tegen DIII topic van maken, dit is gewoon een stukje pure, onafhangelijke, informatie, voor de gamer die nét wat meer wil weten over de spellen die er aan komen!
realtime renderen is niet je van het, denk ik.. bijvoorbeeld met farcry: het spel loopt goed, maar zodra ik schiet, begint ie te 'stotteren' zo erg zelfs dat het spel 'vastloopt' maar zodra ik stop met schieten, gaat hij weer gewoon door, met allerlij vage gevolgen van dien (ik sta opeens omgedraait, m'n geweer leeg geschoten en dat soort grappen) 't zal er mischien mooi uitzien, maar als het ten koste is van de gameplay, dan hoeft het voor mij niet..

net als unreal 2, de graphics zagen er wel geil uit.. maar de levels vond ik hoe verder ik in het spel kwam, steeds kleiner worden: 15 min spelen, weer 3 á 5 min laden..

ik heb liever een spel met redelijke graphics, en botergeile gameplay, dan andersom..
bijvoorbeeld een singleplay shooter waar je met honderden of duizenden soldaten (bots, dus) en tanks een stad bestorm dan dat ik in me 1tje door 1 verdieping van een gebouw heen ga en een tiental tegenstanders mag afknallen..
Bij Doom III en HL2 gaat het juist om die graphics. Of het te spelen valt komt op de tweede plaats. Het zijn stuk voor stuk grafische hoogstandjes. Kaartenbakkers hebben niet voor niets die deal gesloten (ze willen dat het onderste uit de kaart (kan) gehaald wordt!).
Oud 26-04-2004, 17:52   #152 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tongue_of_colicab
Ik heb painkiller nu ook en tis best wel leuk alleen online is er niks aan net als bij far cry. Ik zit nu alleen bij zo'n eindbaas die maar niet dood wil
Ik ook, die in het 3e level? Help..iemand? *kijkt smekend*
Spike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-04-2004, 19:01   #153 (permalink)

Standaard

@jensen: hl2 gaat helemaal niet alleen maar op de gfx! hl2 is juist het geheel van mooie plaatjes, goede gameplay en een sterk verhaal! doom3 is er voor de plaatjes en de developers die een licentie op de engine nemen mogen er een game met goede gaplay+verhaal bij maken.
Oud 26-04-2004, 19:17   #154 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rostvertol-Mil
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enterprice
Sindskort DTM Race Driver 2 aangeschaft... (ja, een racespel)

Zeer realistisch met stuur (als de cam in-car is, zeg maar). Grafisch ook wel gelikt. En in single-player mode zien de filmpjes ook heel erg realistisch uit.

Het is niet alleen DTM auto's waar je in rijdt. Het zijn meerdere "genres" waarin je kan spelen.
Kleine impressie: Convertible (Cabri Tour, Formule Ford, SuperTruck, Euro rally, Super GT, enz. enz.

Leuke is ook dat elke auto z'n eigenschappen heeft en je kan je auto makkelijk afstellen (ik hou ze meestal wel standaard, gewoon scheuren )

Site van DTM2
Vind je em beter sturen dan deel 1?
de force feedback van deel 1 was ech helemaal niks.
IIg veel beter dan met de NFS-serie...

Maar wat nog steeds een hoogstandje, is LFS. Zeker een aanrader, als je met stuur (met FF) speelt...
Oud 28-04-2004, 00:26   #155 (permalink)

Standaard

Muhuhahahaha :P

Manhunt uitgespeeld ! echt veel te moeilijk dat einde... heb je een kettingzaag en moet je tegen een paar man met M4 die je al van verre horen aankomen als je ze aan puin wil hakken
Rich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-04-2004, 00:34   #156 (permalink)

Standaard

WOW nu al? Ik beleef nog steeds plezier aan FarCry Heeft me heel wat centjes gekost, dus ik doe er liever een half jaar mee, dan een paar dagen :P.
Oud 28-04-2004, 05:40   #157 (permalink)

mir4dor's schermafbeelding

Standaard

@ Jensen: dus dat is wel wat, dat FarCry ? ik heb wel de demo maar zit te twijfelen of ik het spel zelf koop ....
Vlgns mij is het best een moeilijk spel voor een niet die hard gamer als ik
mir4dor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-04-2004, 09:13   #158 (permalink)

Standaard

Laat maar zitten, was duppelpost.........
Oud 28-04-2004, 09:13   #159 (permalink)

Standaard

opzich is het niet zo'n heel moeilijk spel (op medium dan) alleen er zijn wat stukjes die irritant zijn.
Oud 28-04-2004, 09:13   #160 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spike
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tongue_of_colicab
Ik heb painkiller nu ook en tis best wel leuk alleen online is er niks aan net als bij far cry. Ik zit nu alleen bij zo'n eindbaas die maar niet dood wil
Ik ook, die in het 3e level? Help..iemand? *kijkt smekend*
Is dat zo'n gast met hamer? zoja, moet je eerst op hamer schieten....
Oud 28-04-2004, 09:15   #161 (permalink)

Standaard

nee het is niet die gast met die hamer, die is makkelijk die heb ik in de demo al verslagen.
Oud 28-04-2004, 09:54   #162 (permalink)

Standaard

dat is bij zon Firepit, en een grote hulk achtige zombie, die traag hinkt, en die ik maar neit dood krijg..
Die zombie probeert je trouwens te slaan met zijn klauwen...
Spike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-04-2004, 09:56   #163 (permalink)

Standaard

Mmmz...heb game zelf niet, ga hem maar eens halen... :P
Oud 28-04-2004, 10:36   #164 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mir4dor
@ Jensen: dus dat is wel wat, dat FarCry ? ik heb wel de demo maar zit te twijfelen of ik het spel zelf koop ....
Vlgns mij is het best een moeilijk spel voor een niet die hard gamer als ik
Valt reuze mee! Je kunt het op 2 manieren doen, of sluipen en heel stillentjes iedereen afschieten, of er gewoon op los knallen! De eerste manier is wel wat beter, maar heb je geen zin om uren langs over een level te doen, ben je er zo doorheen. Ik ben het type gamer dat rustig speelt, steeds een stukje, en ik sluit het spel af zodra ik neergeschoten wordt, om het vervolgens een paar dagen later weer te proberen. Zo blijft het spel leuk, zondat ik er van gefrustreerd raak! Ik ben nu bij dat level waar je zo'n helicopter voor je neus krijgt, met heel veel mannetjes, en dat ging een beetje fout. Ik weet het jongens, ik ben niet ver, maar ik heb wel veel plezier aan het spel, waar voor mijn geld gehad. Een goede PC is overigens geen overbodige luxe!
Oud 28-04-2004, 10:54   #165 (permalink)
Moderator

R@mon's schermafbeelding

Standaard

@ Jensen, volgens mij is dat het 2/3 level (bovenop die boot).
Wat ik gedaan heb is een stukje na terug gegaan (totdat je zeg maar op het dek komt) en vandaar de heli afknallen, dan loop je af en toe effe naar de andere kant van de boot, zo moet die heli weer over die boot heen en ondertussen heb jij de kans om die heli af te schieten.
Ja, en die ventjes boven aan...dat spreekt voor zich
R@mon is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Game pc Case... Hardware Junkies 12 8-04-2007 16:39
Lag in game snake526 Hardware Junkies 19 19-06-2006 10:10
[GAME] 3D sex villa tribal Software Junkies 5 22-07-2005 23:58
[CiP] EA Game Machine blije Casemod Project Logs 19 10-12-2004 10:58
Het grote "ik zoek een game" topic FireWurX Software Junkies 17 11-06-2003 22:31

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.