| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 december 2003
| Sommigen onder jullie zullen vast vaak hun ip of een andere tekst typen in msn of iets dergelijks. daarom mijn mini utility clipboard copier te downloaden op: http://www24.brinkster.com/gswfl/dow...name=clipboard wanneer je de zip file uitgepakt hebt krijg je een file tool.exe . je kan de util gebruiken door bijvoorbeeld als command line "tool.exe 192.168.1.1" in te voeren wanneer je deze uitvoert staat dat ip adres in je clipboard geschreven. dus stel je maakt een mooi icoontje aan in je taskbar met deze text erin je klikt erop en je hebt je ip in je clipboard staan en kan je snel in je msn venster plakken dus nooit meer je ip of andere text moeten typen. als je een error krijgt moet je de onderstaande file downloaden en installeren: http://download.microsoft.com/downlo...vbrun60sp5.exe Ik zou zeggen probeer het en zeg me wat je er van vind. Greetz War Lord |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik gebruik het al een paar maanden met plezier, om snel en simpel het adres van mijn fileserver te plakken. Tis n luxe tooltje, erg gemakkelijk.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| zeer handige sketchup hulp | WatehveR | Area 1337 | 18 | 15-08-2007 22:13 |
| Handige soldeerder gezocht. | Freakazoid | Elektronica Junkies | 5 | 19-01-2004 11:59 |
| Handige programeur gevraagd | Freakazoid | Software Junkies | 26 | 17-01-2004 20:26 |
| Handige OC uitleg | Solomon | Cooling & OC Junkies | 1 | 25-05-2003 13:32 |