| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2003
| Zijn er hier mensen die Trackmania spelen (liefst online). Ik heb namelijk niemand in mn lijst om mee te spelen. (ooooh, arme ik )Post hier onder ook eventueel links naar jouw geuploade tracks, TM goodies, of wat dan ook.
__________________ 13000feet, 50sec free fall... GERONIMOOOO |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Wat is dat nou weer voor iets. Tress @ google mode :P ff checken en dan komen we hier zo uit.http://www.trackmaniagame.com/ Ziet er wel grapig uit maar om het nou te gaan kopen :P Zal is ff zien :P
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2003
| Ja, sry, voor de mensen die het spel niet kennen ben ik niet echt duidelijk geweest. Ik leg even het spel kort uit: je hebt allerlei klotsgekke stukjes wegdek, waarmee je een wicked parcour kunt bouwen. Voor "choppers" te verdienen om te stukjes te kopen, moet je enkele puzzles en challenges oplossen in het single player gedeelte van het spel. Voor meer info kun je op de site terecht die Tress vermelde. Je kunt ook een demo downloaden (slechts 50mb denk ik). Wie koopt dit spel? nou, ik had de demo en beta demo gespeelt, en ik vond et wel leuk (vooral loopings en een wegdek die 90 graden tegen over de grond ligt). Ik zag het spel voor 35€ (geef toe, is dit veel?) en kocht het. ![]()
__________________ 13000feet, 50sec free fall... GERONIMOOOO |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik vind het iig geen geld waard. :P Je bent weer effe 30 minuten zoet en je hebt em uitgespeeld. ![]() De menus zitten ook bagger in mekaar vind ik.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Sorry heb het ged/lt ff gespeelt maar vind het maar niks.Smaken verschillen gelukkig ![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik had de volledige versie, en ik was et al gauw beu. :P Waar ze mij ontzettend blij mee zouden maken, is een multiplay versie van destruction derby (Ja, die auto sloop game voor op de PSX en later ook PC).
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
Ik ga morgen wel die demo downen, ik ga nu pitten. | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik heb de demo ook gespeeld, ben je in 15 minuten mee klaar, maar ik heb toch wel zin om de volledige versie te spelen :P Moet ik em alleen nog effe ergens in de shop vinden ![]() Het hele idee dat je je eigen tracks kan bouwen (stunts :P), en dan online tegen mensen kan racen is erg gaaf!
__________________ Dus... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Trackmania Nations opstartprobleem | PsychoBram | Software Junkies | 5 | 10-11-2007 17:47 |
| Trackmania Nations | the widow maker | Software Junkies | 2 | 28-01-2006 20:19 |
| Sof? Wie speelt hier soldier of fortune? | B@S | Area 1337 | 3 | 9-06-2003 08:58 |