| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: Voorschoten
| Ik kan geen auto kopen bij nfs-ug. Als ik go underground doe en dan de eerste race uitrij kom ik bij een scherm waar je een auto kan kopen maar als ik daar een auto kies en ik druk op enter gebeurt er niets en ook niet als ik op de "next" knop klik links onder in beeld. Weet iemand wat ik eraan kan doen. Alvast bedankt. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Volgens mij kun je alle auto's kiezen, er is geen prijs gebonden aan de auto's. Als je een auto kiest met die vrouw zeggen: "That car is totally ....... dude". Als ze dat zegt dan ga je naar de volgende race. Probeer eens een nieuwe profile aan te maken en probeer het eens opnieuw. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: Voorschoten
| Heb ik al geprobeerd (Nieuw profiel aan maken), maar ik kan niet op enter drukken en niet met backspace terug alleen "q" werkt. En als ik op enter druk regeert het spel erop alsof ik op de linkermuisknop klik. Want als ik dan met de muis beweeg gaat de auto draaien zodat je hem kan bekijken. En bij quick race kan ik wel alles doen en bij costum race ook. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| auto onderdelen op mod ? | FigtingEagle | Cooling & OC Junkies | 8 | 21-04-2007 09:59 |
| Auto resize img tag. | performa | CaseJunkies Support en Feedback | 15 | 28-03-2006 21:52 |
| Auto versterker ? | SubZer0 | Elektronica Junkies | 19 | 27-03-2005 14:45 |
| Auto. | amd | Area 1337 | 44 | 30-09-2003 22:00 |