| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Als die GUI eenmaal geladen is, dan heeft die PC er ook geen omkijken meer naar. Dan hoeft ie alleen nog als webserver en router voor internet te spelen, en daarvoor gebruikt ie de GUI niet. Ook wil ik gewoon met bepaalde programma's kunnen werken zodat ik via mijn eigen PC de server kan bedienen, en ik dus niet uit mijn stoel hoef te komen, en naar de server te lopen :P . En probeer maar een versie te vinden die met linux-windows kan werken.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| linux parities accessen vanaf je windows bak is ook altijd gezellig. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
Samba is btw zelfs sneller dan win2k3 ![]() | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: lelystad
| de http is gelukt via apache maar de ftp moet ik nog hebben Mischien kunnen jullie ff site ofzo vermelden anders duurt het lang met google EDIT: is Proftpd goed voor ftp op windows ?
__________________ www.fileforum.org/forum3 |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: lelystad
| ik heb alles nu ik heb nu ftp://62.194.129.62 http://62.194.129.62 als je iets bij de ftp opslaat dan komt dat bij de http >/ Dus dat is wel goed anders moest ik dat nog met de hand overzetten.
__________________ www.fileforum.org/forum3 |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Daarnaast is het Windows-only, terwijl Apache multi-platform is en Apache is open-source ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #24 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
ik nodig iedereen uit om het te proberen, zodra je erin bent moet je de FP veranderen naar een andere lay(hacked oss ![]() | ||
| | |
| | #25 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | ||
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Zoals ik al zei via MSN: ik ben geen hacker, dus ik kom sowieso niet binnen al staan al je poorten wagenwijd open :P Maar als alle grote websites draaien op Apache dan zegt dat toch wel iets over de kwaliteiten van die webserver ![]() En wat moet ik met ASP als er PHP is ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| IIS, je kan zeggen wat je wil maar slecht is het niet meer, iis 4 en pws, die waren echt lek. IIS 6 gaat wel, maar ik vindt apache toch relaxter. Citaat:
![]() EDIT: Topic gaat eigenlijk nergens meer over, de crew geeft het verkeerde voorbeeld door offtopic te gaan. Dus, vanaf nu, ontopic. | |
| | |
| | #29 (permalink) |
| IIS 4 was inderdaad een vergiet, 5 en 6 heb ik eigenlijk nooit naar gekeken, vond Apache gewoon perfect werken eigenlijk :P Ik heb geen idee of IIS freeware is, maar dat is Apache in ieder geval wel ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: lelystad
| ik heb ook appache maar ik heb een probleem ik kan wel op m'n webcenter progies zetten maar andere kunnen het niet kijken wat er in zit ik heb een router mischien komt het daarvoor
__________________ 3200+ atlhon 64 bit socket 754, gigabyte k8ns pro ati radeon 9600 xt,512 mb xlpt corsair, nec dvd brander 3500+, maxtor 120 gb 8 mb cache |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] Webserver | ^R3CoN | Casemod Project Logs | 31 | 19-07-2004 17:17 |
| Apache webserver (jawel weer zo'n n00b ;) | Pietjuh | Software Junkies | 15 | 24-02-2004 20:19 |
| Apache Webserver - Automatisch naar Index.htm ? | Freakazoid | Software Junkies | 10 | 22-02-2004 00:40 |
| Via Epia M10000 Nehemiah snel genoeg voor FTP/webserver? | The Undertaker | Hardware Junkies | 6 | 30-09-2003 08:42 |
| Pic webserver | Eergassie | Elektronica Junkies | 4 | 29-03-2003 10:52 |