| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: hgv in drenthe!
| hey, Wie weet hoe je het automatisch aanmelden bij msn 6.1 weg kan halen? Als je msn voor het eerst wil starten moet je een .net geval instellen, en word je automatisch aangemeld, hoe kan ik dit knopje weghalen? Gerben |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Even in je startmenu op uitvoeren of run klikken en dan MSCONFIG intypen. daar kun je in je startup tab kijken naar dingen die naar MSN verwijzen, en zonodig verwijderen of uitschakelen.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
![]()
__________________ Dus... | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
Er zit een file in je register die dit automatisch doet, moet je ff google-en, weet ik ook niet zo uit mn hoofd. Voor de volgende keer als je MSN instaleert doe dit: Als je die wizard krijgt dat je een email moet opgeven doe je dit dan druk je op next zover mogelijk dus niet het einde dat het voltooit is. De eerst paar keren lukt het niet dan moet je weer die wizard volgen. Als je het een stuk of 10 keer doet dan verdwijnt die wizard en dan krijg je hetzelfde schermpje als je onder een andere mail inlogt. Misschien is het een beetje onduidelijk maar zo moet het iig, weet je dat voor de volgende keer ![]() Maar zoals ik al zei het zit in je registery. | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Ik weet niet of dit helpt, maar: Extra-->Opties-->Privacy-->Dit is een openbare computer, dus geef mijn tabbladen niet weer aanvinken? Het is omdat ik geen tabbladen gebruik. En als DAT niet werkt.... Simpelweg een andere adres intypen, zoals ikwilnietdatieautomatischaanmeld@hotmail.com ![]() |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: hgv in drenthe!
| hey, Nederlands is inderdaad moeilijk, vooral als ik op mijn allersnelst type!! :P Het register zeg je, en kan ik msn opnieuw installeren, zonder er af te halen of niet? in ieder geval bedankt, ik zal ff kijken owkee?? ![]() |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
Moet je ff kijken, ik gebruik Trillian namelijk. Als je ff googlet staat er welk stuk van je registery weg moet halen. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| krijg msn automatisch aanmelden niet weg! | case_freak | Software Junkies | 36 | 10-08-2005 03:33 |
| aanmelden | GBCHEATER | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 22-12-2003 09:51 |
| [Tunderbird 0.3 ] pop server wil niet aanmelden | Masterslave | Software Junkies | 5 | 19-11-2003 17:32 |