| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Hey medejunks! Op het werk moet ik vaak LEGAAL XP installeren en dus ook activeren. Bij het laatste zit het probleem. Je kunt kiezen activeren via internet of de telefoon. Internet is het makkelijkste, dan hang je hem in de router en dan zou je als het goed is via internet kunnen activeren. Maar om de een of andere reden krijg ik bijna altijd (het is lang geleden 3x goed gegaan ofz een foutmelding dat de pc geen verbinding kan maken. Dan moet ik alsnog bellen, en dat is irritant, want dat duurt 4 a 5 minuten, en dat met 5 pc's op een dag........ Zou dat aan de router liggen? Is het misschien een poort die dicht staat? Ik weet het niet meer!?!
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| We zijn er al uit, na ff zoeken bleek dat we een paar conflicten hadden, hadden router Wlan en paar switchen aan elkaar hangen. Dat was het probleem. Nu doet ie het weer ![]()
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| vista opnieuw activeren? | MSIMOD | Software Junkies | 11 | 18-03-2007 22:19 |