| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ik wil ff een bootcd maken waarmee ik bij het opstarten een powerpoint presentatie laad. Is dit mogelijk, en zo ja met welk programma? Het is de bedoeling dat de ppt al in DOS wordt geladen bij het booten, zonder tussenkomst van Windows.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| He he idd beetje dom, zoals maxima zou zeggen :P maar om niet te lullig te zijn.. Volgensmij bedoelt ie hoe ie een autorun cd wil maken die automatisch zijn powerpointpresentatie opstart, als je de cd er in kiept. Daar heb dus een programma voor nodig dat een autorunbestand maakt (dit is de makkelijke manier): Deze is speciaal voor powerpoint (en gratis!): Link En hier staan er voor andere bestanden te laten autorunnen: http://download.com.com/3120-20-0.ht...run&tg=dl-2001
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ja inderdaad stom die vraag. Maar mn echte vraag is weer verdwenen (Rot school pc's) Is dit mogelijk, en zo ja met welk programma? /edit Ik kijk eerst ff naar pietjes link, als die niet werkt hoor je meer... /edit 2 Hij moet echt booten vanout een geresette pc, dus bij het opstarten als, in dos. De link van pietjuh ( het programma dus) werkt alleen als je al in windhoos zit.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
maareh, Wij zouden het wel makkelijk vinden als er een vraag was.....
__________________ http://www.permafrost.cc | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Citaat:
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Goed...beetje zinloze vraag, de meeste windows apps draaien niet onder dos, en helemaal de grafische niet zoals PPT Dit raad ik je overigens aan, regel een cd'tje van knoppix en remaster hem zo dat Openoffice automatisch start met een prestentatie |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
__________________ http://www.permafrost.cc | |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
| ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| powerpoint presentatie | sukkeltje456 | Area 1337 | 3 | 7-01-2008 17:23 |
| Muziek onder powerpoint presentatie | Lampje | Software Junkies | 7 | 21-11-2003 11:23 |