| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik probeer met LCDstudio v1.5.0.1 een background in te stellen, maar dit wil niet lukken. Het LCD wil wel werken met LCDstudio omdat CPU parameters bv. wel goed worden gedisplayed, maar stel ik een background in, een willekeurge BMP file, dan lijkt het alsof er bepaalde lijnen niet worden weergegeven. Hier een paar screenshots: Deze background stel ik in met LCDstudio (ja dit is dezelfde meid als in FireWurX's avatar, klik) Maar dit verschijnt er op het LCD... Dit zijn wat datum en tijd parameters die ik instel in LCDstudio, En die verschijnen ook op het LCD. Stel ik een bitmap in die volledig zwart/wit is, dan gaat het al beter, maar nog steeds ontbreken er bepaalde delen van de afbeeldingen. Is er iemand die weet wat ik fout doe? Ik heb uiteraard gezocht op de site van LCDstudio, maar hierover staat er geen info.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Probleem solved: LCDstudio pakt alleen Z/W bitmaps . Geen JPG dingen dus.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
http://home.hccnet.nl/t.floor/lcd/ Succes .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| NIeuwe externe HD wil niet werken. | Don Zalmrol | Hardware Junkies | 3 | 22-03-2006 12:31 |
| Lampen werken niet | tommot | Elektronica Junkies | 8 | 29-08-2004 12:05 |
| Smileys werken niet altijd? | aKra | CaseJunkies Support en Feedback | 14 | 8-06-2003 19:05 |
| sata wil niet werken | red | Hardware Junkies | 5 | 2-06-2003 23:58 |