| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Weet iemand met welk freeware programmatje je dit het beste kan doen? ik wil namelijk een servertje starten maar dan moet dat niet ten koste gaan van mijn internetverbinding. ik heb al gegoogled en kwam eigenlijk weinig nuttigs tegen. heb ik niet goed gegoogled? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Wat voor server wil je starten? Een FTP-server kan je meestal vanuit de software al cappen, een webserver genereert over het algemeen niet zoveel verkeer dat het nodig is om er een limiet op te zetten. Bovendien, een server uploadt terwijl je bij het surfen downloadt. Je download-snelheid gaat wel iets omlaag als je veel aan het uploaden bent, maar dat vind ik zelf niet echt merkbaar..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Dat ligt eraan wat voor Inet verbinding je hebt. ![]() Ik merk wel als m'n upload op z'n max zit (en dat is ie gauw ). Dat het rotter surfen is.FTP-proggie heeft het al ingebakken en (volgens mij) een aantal peer-2-peer proggies ook. Of wil je over algemeenheid data knijpen?! Lichtere abonnement nemen? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Als je adsl hebt heb je hier toch geen last van? Of wel? Wel handig om te weten als ik ooit ook een servertje wil ![]()
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Het gaat hier niet om zeer grote bestande max 5 mb die ik dan er op heb staan per stuk. het zijn filmpjes ed. Het is dus geen warez. Voor de FTP server gebruik ik ftpserver.exe van de site van http://www.pablovandermeer.nl/ dit is freeware :P ik heb nu chello classic en ga overstappen naar Demon 1024/512. Volgens Speedtest.nl is de uploadsnelheid bij demon 53kb/s ongeveer en bij chello classic 10kb/s dus een lekkere vooruitgang. Wat voor upload heb je nodig voor online gamen? Wat raden jullie aan voor FTP server? |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
mijn gok is als je die op low zet zal je weinig merken van langzamer surfen als je upload Voor online gamen is 10 kbps upload wel aan te raden... als je minder heb zal je het merken aan je ping De ftpserver die ik het liefst gebruik is Serv-U, maar die is dacht ik geen freeware. En apache als webserver of course ( freeware ) | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| IIS Upload limiten | McGreen | Software Junkies | 3 | 16-08-2004 20:38 |
| HTML Upload script? | jensen | Software Junkies | 8 | 24-04-2004 22:52 |
| Upload site | Davidian | Area 1337 | 22 | 22-05-2003 16:24 |