| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| elke keer als ik een map/bestandje vanaf mijn desktop naar een map wil kopieren krijg ik de volgende foutmelding: kan *** niet kopieren. gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) dit is heel erg irritant, ik heb met google al gezocht maar ik kan niets vinden over de melding in mij situatie. alleen dat het bestandje misschien beschadigd is maar dit klopt niet want ze werken gewoon perfect hopelijk weten jullie iets te vinden.ik draai op: WinXP Pro edition, p4 3.06 ghz niet ge-overklocked, 1024 mb ram, Ati Radeon 9800 XT 265 ram limited Edition :P . ik hoop dat jullie kunnen meehelpen aan de oplossing.
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Het lijkt er op alsof je harddisk beschadigd is op sommige plekken. Heb je al gekeken of je bad sectors hebt?
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #3 (permalink) |
| hoe moet je dat doen ik weet nog niet zoveel over pc's
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
Toen heeft de plaatselijke pc-boer hier voor mij speedfan geinstaleerd. Daar kan je Fitness en Performance bekijken. Toen was bij mij de performance een stuk minder. | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Welk merk HDD heb je?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) |
| ik heb hier in deze case 2 hd's hangen 1 Hitachi deskstar van 123.5 gig en 1 maxtor van 80 gig. de hitachi heb ik gepartitioneerd tot 2 partities 1 C: en een andere partitie.
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Probeer dit progsel eens voor je Maxtor HDD: http://www.maxtor.com/en/support/downloads/powermax.htm
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) |
| ik heb het programmatje gedraaid, ik heb de korte en de lange versie laten draaien en het zegt dat ik alles pass. dus er is niets met die maxtor. edit: ik was ff een beetje aan het klooien nu blijkt dat ik wel kleine bestandjes kan over zetten van m'n bureaublad naar een andere schijf maar als ik wat grotere bestanden over wil zetten (bijv een ***.bin of een complete cd) dan geeft hij wel die fout ![]()
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein | |
| | |
| | #12 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
| ||
| | |
| | #13 (permalink) |
| bij allebei zijn ze helemaal vol, kan het misschien niet ergens anders aan liggen dan want, het lijkt erop dat de HD's gewoon goed zijn.
| | |
| | #15 (permalink) |
| nee het is van het bureau blad naar een ander HD. dus van die Hitachi naar die maxtor.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Foutmelding | Aeromaxx | Software Junkies | 13 | 11-01-2007 12:51 |
| Foutmelding 3d kaart | Hangover | Hardware Junkies | 4 | 21-09-2006 16:36 |
| Windows XP 64-bit !? | Raptor | Software Junkies | 6 | 21-06-2004 18:47 |
| foutmelding windows | GBCHEATER | Software Junkies | 10 | 14-02-2004 13:05 |
| Windows+ ... | squid | Software Junkies | 32 | 8-01-2003 14:52 |