| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 november 2003 Locatie: het hoge noorden
| als ik vice city installeer dan zegt ie op ten duur doe cd0 erin voor bestand data3.dat maar ik heb alleen maar een cd1 en 2 en op beide staat hij niet. wat moet ik doen??? want ik wil wel gta spelen. |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Klinkt als een corrupte data3.dat, neem aan dat je em illegaal heb?
__________________ http://www.permafrost.cc |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 november 2003 Locatie: het hoge noorden
| ik heb hem illegaal ja.maar eerst wou hij hem wel installeren op windows xp EN 98 maar nu opeens niet meer. oja mijn systeem: amd atlon xp 1600+@1050 mhz integratet 64mb 3dkaard onboard sound 40 gb hdd 256 mb ddr |
| |
| | #5 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| CD gaar misschien? Ik heb Mmore's van nog geen jaar oud die bijna niet meer te lezen zijn (die koop ik dus nooit meer) ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| >/ Als ik moderator zou zijn van dit forum zou ik het topic sluiten... Dit zijn de risico's die je loopt als je geen legale software hebt... Dit valt gewoon onder "vraag naar niet-toegestane software".
__________________ Dus... |
| |