| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juni 2003 Locatie: zaandam
| Fat32 overzetten naar NTFS zonder bestanden verloren gaan. Ik had het verkeerd gedaan met instaleren van xp maar ik heb geen zin om dat opnieuw te doen (beetje lui en het is bijna nieuwjaar) kan ik dat overzetten. want als ik ga gamen naar een verloop van tijd gaat mijn pc piepen vet hooge toon en me hele pc staat vast. Dus is denk dat ik het eerst ff naar ntfs zet en verder kijk |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Dat gepiep bij gamen is de CD speler die een beetje begint te verslijten.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| neej hij heeft een FAT32 partitie gemaakt bij een reinstall van windows, in plaats van NTFS. nu wil hij toch wel graag NTFS hebben. Windows heeft er zelf een tool voor, maar weet alleen de commandonaam voor... moest iig vanaf de commandoprompt, en het werd uitgevoerd meteen als windows opnieuw opstart. het kan ook met Partition Magic 8 edit: wat het verder te maken heeft met piepen en vastslaan van je PC snap ik alleen niet helemaal.... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Code: convert driveletter: /fs:NTFS convert D: /fs:NTFS ???
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| een topic van 5 jaar geleden kicken ;O word steeeds erger, je kon beter gewoon een nieuw topic openen ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Wtf Hoe kan een zo'n oud topic nou bovenaan bij NIEUWE topics staan Bij mij was er een icoontje dat er op gereageerd was.
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| (Quodfish) data overzetten naar nieuwe versie? | Evoluzione | Software Junkies | 4 | 30-09-2005 20:01 |
| Data overzetten naar nieuwe Hd | toetje | Software Junkies | 6 | 19-02-2005 15:31 |
| Bestanden overzetten met 1394 | masterwebber | Software Junkies | 16 | 18-04-2004 20:19 |
| Gaan hier nog mensen naar Fields of Rock???? | tongue_of_colicab | Area 1337 | 13 | 12-06-2003 22:18 |
| Wie gaan er allemaal naar NWD 15? | -PartyBoy- | Area 1337 | 7 | 23-04-2003 09:42 |