| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 oktober 2003 Locatie: schiedam
| Ik was opzoek naar een proggie waarmee ik makkelijk music kon maken. Uiteindelijk kwam ik uit bij e-jay, nadat ik dat gedownload had stuitte ik op een iritante error. Hij liep namelijk vast na een paar sec. (soms deedtie het wel wat langer) Nou heb ik al verschillende post's bekeken en het schijnt dat het niet echt werkt op xp bij de meesten. Dus daarom de vraag weet iemand ofdat hier een patch voor is? Het gaat op e-jay special edition. Als jullie een ander programma kennen dat ook goed werkt en niet te moeilijk is plz let me know.
__________________ DAT VINDT DE NEWB |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Heb wel ejay maar die is niet om muziek te maken maar om te mixen. Maaaruh music maker is toch ook zo iets??. Anders het ouwe vertrouwde Fasttracker 2 Maar die zal wel helemaal niet werken onder xp . Heb je trouwens al gekeken op de site van ejay??. Misschien is daar wat te vinden ![]() Greetz Tress
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 oktober 2003 Locatie: schiedam
| Ik heb ook musicmaker 2004 delux edition, maar ik vind die niet zo fijn. Beetje ingewikkeld voor simpele zielen zoals ik. Ik heb e-jay wel gemaild, maar nog nix terug gehad.
__________________ DAT VINDT DE NEWB |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ah joh, Magix Musicmaker is rete lijp. :P Ik heb de orginele, met 5 sample CD's. Tis echt makkelijk vind ik. Ik was es in n mozige bui, dus ik ben es wat geinigs begonnen. :P http://217.121.69.174:126/Ni.mp3
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| werkt dat prog wel lekker onder Win2K dan? if so, stap dan gewoon over op Win2K! voordelen: Sneller stabieler minder hardwareverandering gevoelig beter compatible met software lagere systeemeisen werkt met dezelfde range hardware als WinXP ongevoelig voor Blaster worm (wordt wel besmet th ![]() geen lelijke interface!!!!!! nadelen: de interface, als je die van WinXP mooi vind ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
__________________ http://www.permafrost.cc | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
het was gisteren nog kerst, en vandaag is het weekend. | |
| | |