| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 juni 2003 Locatie: Enschede
| Beste Mensen, Mijn prachtige western digital van 20 gb was opgesplitst in 3 partities, maar daar had ik een beetje genoeg van, dus ik download zo'n proggie van www.bootdisk.com waar jeje partities mee kan deleten, dus ik delete die 2 anderen, maar nu ziet windhoos mijn wd hdd nog maar als een 4 gig (c: was eerst 4 gig), iemand een id hoe ik dit kan fixen? edit: Dos ziet em wel als 20 gig :x Maar windhoos niet :x, knsap der echt helemaal nix meer van |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Partition Magic 8.0 kopen ( ...) en je partitie vergroten. Je heb waarschijnlijk nu dus 16 gig unallocated, maar met PM8.0 kan je deze vergroten, of van die 16 giga een 2e partitie aanmaken.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: deurne
| Ik heb dit probleem ook. En mijn hdd is een western digital 20gb. Alleen bij geeft hij maar 2gb aan in windows en in de bios 20gb. Rara wat kan dit zijn.
__________________ Sig verwijderd, niet conform geldende afspraken! |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Staat er inderdaad unallocated ruimte bij? Daar klik je met je rechtermuisknop op, dan Create, dan createn als Logical Partition, FAT of NTFS (beste is hetzelfde als je C schijf nu is) cluster size op default. Dan klik je op Create. Dan linksonderin het PM 8.0 scherm klikken op Apply. Soms krijg je dan een scherm dat er operations pending zijn, als je die krijgt e.e.a afsluiten en op Yes klikken. Dan verschijnt er een Progress schermpje met wat balkjes, en na een paar seconden/minuten is ie klaar en staat er bij Deze Computer dan een 2e HDD schijf. edit: Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Windhoos reboot | jrbuurke | Hardware Junkies | 19 | 4-12-2003 21:13 |
| hoe ziet jouw desktop er uit? | InsaneKitty | Area 1337 | 61 | 9-10-2003 19:25 |
| win 98 ziet niet meer als 8 gig | Delslet | Software Junkies | 7 | 27-07-2003 13:49 |
| Hoe ziet de Casejunkie eruit? | Phant0m | Area 1337 | 137 | 13-06-2003 17:49 |