| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Mijn vader z'n pc loopt vast tijdens pc boot/reboot, en ik heb een virusscanner erdoor heen gehaalt. System specs: Intel P4 1,8 Ghz 256 MB Ram PC2700 Mobo zie ik niet op scherm, pa wil niet dat ik die kast open maak... 80GB WinXP SP1a En ik krijg de schuld er van.. dat ik zgn zijn pc heb gemolt... :<
__________________ Back.. Alive and kickin'. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Wat gebeurt er precies? Dat is me niet helemaal duidelijk... Krijg je pieptonen? Wordt alleen je scherm zwart of blijft het in Windows boot hangen?
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Bij login scherm hoor ik piepjes totdat ik op cursor naar links drukt dan is het pepen voor bij, maar als ik op een login naam druk dan loopt hij helemaal vast .En ik weet niet waardoor het komt, vanavond ga ik wanneer mijn pa weg is kast openmaken om te kijken welk mobo het is.
| | |
| | #5 (permalink) |
| En dat is het prbleem... Pa opende email en las het, en toen pc uit volgende dag dit... dus ik denk dat er iets mis is met winxp (virus ofzoiets) Maar helpt het als ik die hd van mijn pa formateer en dan in die pc stop + winxp cd, en dan op nieuw installeer zo dat werken?
| | |
| | #6 (permalink) | |
|
| Citaat:
Ik kan het je alleen niet aanraden, ivm met je vader... Alhoewel zn pc het zo natuurlijk ook niet doet ![]() | |
|
| | #8 (permalink) |
| Laat maar zittehiij krijgt mijnoude systeem. specs van oudsysteem: AMD Duron 900 TNT 2 Riva 64MB Azza KT33F-ANB 256 MBRam PC2700 En ik krijg zijn pc. Specs: Intel P4 1,8Ghz 512 MB Ram PC2100 Asus P4B533-E En ik heb een switch gevondenvoor multiplier (Hij gaat van: 8 tot en met 24, zonder halven). [offtopic] Moet ik MP lager of juist hoger zetten? [/offtopic]
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Eerste prijs voor meest onoverzichtelijke post . Ik verzoek je vriendelijk (en niet voor het eerst) wat duidelijker te formuleren. Dat maakt het voor iedereen een stuk makkelijker leesbaar en het lijkt me een kleine moeite. Dankjewel.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Het spijt me ik zag het nauwelijks. Ik zal het verbeteren. Ik zei: (even in het kort) Ik krijg mijn pa's PC En dat ik een switch had gevonden waar je de multieplier mee kon instellen, dus wou ik weten of je multiplier hoger of lager moest zetten. En ik ben gezakt voor nederlands...
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Probeer dit eens: Booten met de xp cd, dan wachten todat je R kan invoeren(en R invoeren) Wachten todat je de c: prompt voor je krijgt en dan (scandisk /r) intypen zonder haakjes. Wachten tot dat het klaar is exit intypen en dan normaal booten. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| systeem loopt vast | rietveld | Software Junkies | 6 | 11-07-2007 13:15 |
| windows loopt vast bad sector ? | hellraver | Software Junkies | 13 | 29-10-2006 15:50 |
| PC loopt vast in 3D mark na oc'en | Olivier_14 | Cooling & OC Junkies | 2 | 30-03-2006 13:35 |
| explorer.exe loopt steeds vast | tongue_of_colicab | Software Junkies | 2 | 7-04-2004 21:30 |
| Windows XP instal loopt vast. | dj_dysaster | Software Junkies | 8 | 7-02-2004 20:55 |