| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2003
| ik heb een stel oude computers, en nu pas een nieuwe gekocht, en nu zou ik willen weten of ik die computers zo zou kunnen aansluiten op die nieuwe zodat ik als het ware een supercomputer heb. zou iemand mij hiermee kunnen helpen door bijv een site te zeggen waarop dit te vinden is? bvd Joris |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Eeh zover ik weet kan dit niet. Je ziet wel eens moederborden met dual processor support. Maar dan moet je zo'n moederbordje zien te vinden. Denk niet dat dat gaat lukken. En dat zal geen goedkoop grapje worden
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Je wilt dus een renderfarm maken, dat is een stukje software die de berekeningen verdeelt over het interne netwerk. Dit werkt alleen met bepaalde programma's zoals een video editor oid. Het helpt niks met je windows sneller te krijgen.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik duik er ook eventjes in. Ik zou het wel leuk vinden als ik mijn netwerk parkje kon laten mee renderen met mijn 3d Max bezigheden. Iemand ervaringen? Noemen ze zoiets niet een cluster? Met nodes enzo.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| [MODBREAK] En nu vanaf thuis zodat ik mn modactie kan doen: Move >> Software junkies. Your friendly neighbourhood moderator: Fleppuhstein. Bij oneenigheid over een van mijn mod acties neem contact op via MSN, PM of Mail [MODBREAK]
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
De officiele naam is een Beowulf Cluster, google hier ff na, je vind vast wel wat!
__________________ http://www.permafrost.cc | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| zoek maar eens @ de fp op farm ( linker balk --> zoeken op nieuws) je komt een niews bericht tegen over monsterfarms en die link gaat naar een site waar je enorm veel info vind (ze worden veelal gebruikt voor seti@ home e.d.) edit: het nieuwsbericht dan kom je hier uit
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| geabboneerd!! maar als ik nou bijv zoiets als photoshop gebruik, word hij sneller of met ik er dan gewoon meer geheuen in proppen?? sorry dat ik niet veel bij draag, maar het is wel een zeer interresant onderwerp... ![]() |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
Ik geloof dat ze allemaal Win2000 moeten draaien, maar dat weet ik niet zeker. Moet je even de handleiding nalezen.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoe sluit ik SVideo aan op mijn Televisie | h2o psycho | Hardware Junkies | 3 | 4-08-2006 22:36 |
| Asus A7N8X-X sluit zichzelf af | GoTMoRe | Hardware Junkies | 3 | 16-05-2005 13:27 |
| Explorer.exe sluit af --> melding: | Youri_HL | Software Junkies | 7 | 31-12-2004 14:57 |
| hoe sluit ik pc aan op men stereo | QuincMan | Elektronica Junkies | 20 | 19-05-2003 15:51 |
| Pc sluit niet af | Ragon | Hardware Junkies | 4 | 13-04-2003 18:43 |