| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ik heb met PTC een film gedownload. Nu heb ik ook het K-Lite codec pack geïnstalleerd maar toch kan ik de film niet bekijken. Ik hoorde van iemand dat ik het K-Lite codec pack nodig had om de films te kunnen zien, maar heb ik me nu 'vergist' ofzo? Was het iets anders wat ik moest downloaden? Voor de rest heb ik Microsoft Windows Mediaplayer 6.4 - Windows Mediaplayer 8.0 - Quicktime - PowerDVD 4.0
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Bij dat kazaa-lite codec zit ook BSplayer, kijk eens of je hem daarmee kan openen. Soms pakt die films wel terwijl andere spelers dat niet doen.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| http://www.headbands.com/gspot/ erg mooi proggie.... zegt je precies welke codecs je nodig heb voor de film en waar die te downloaden is |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Oke, bedant. Zal ik ff doen. BSplayer speelt hem namelijk ook niet af (had ik al geprobeerd)
__________________ www.defecto.nl |
| | |