Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 19-12-2003, 02:27   #1 (permalink)

Standaard Welk programa

ik zoek nu al tijden naar een programa om goeie 3d flash animaties te maken macromedia flash gaat nie omdat dat 2d is als er iemand advies heeft hoor ik het graag

zat zelf te denken aan een programa genaamd plasma maar ik kan geen zaak vinden waar dat te koop is of ik moet het in verwegistan bestellen en dat kost 750 euro dat is mij iets te veel van het goede

dit zijn dus mijn eisen
1 niet te duur
2 grote 3d animaties zoals flash mpeg al dat soort dinge moeten ermee gemaakt kune worden
  Met citaat antwoorden
Oud 19-12-2003, 15:59   #2 (permalink)

Standaard

3d Studio Max of Lightwave of Softimage XSi en Swift3d Plugin. Kun je lekkere dingen mee maken

Jammer dat ze geen ondersteuning bieden voor Maya.
Oud 19-12-2003, 16:42   #3 (permalink)

Demoniac's schermafbeelding

Standaard Re: Welk programa

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Richard
ik zoek nu al tijden naar een programa om goeie 3d flash animaties te maken macromedia flash gaat nie omdat dat 2d is als er iemand advies heeft hoor ik het graag

zat zelf te denken aan een programa genaamd plasma maar ik kan geen zaak vinden waar dat te koop is of ik moet het in verwegistan bestellen en dat kost 750 euro dat is mij iets te veel van het goede

dit zijn dus mijn eisen
1 niet te duur
2 grote 3d animaties zoals flash mpeg al dat soort dinge moeten ermee gemaakt kune worden
Programma's om 3D-modellen en/of animaties mee te maken zijn over het algemeen erg duur. Voor Flash-animaties kan je Swish proberen, dat schijnt makkelijker te zijn dan Flash.
Oud 19-12-2003, 17:05   #4 (permalink)

Standaard

bedankt voor de reacties ik heb net plasma gekregen dus ik ben nu geholpen en ik ga ook ff kijken naar de rest van de programa's dan kan ik zien wat het best werkt
  Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Brand/afspeel-programa gezocht petertjesingel Software Junkies 6 28-09-2007 19:03
Welk materiaal? Niek Casemod Junkies 3 17-10-2005 21:44
[WC] welk GPU koelblokje? guRuh Cooling & OC Junkies 3 27-09-2004 22:50
welk mobo? CerandoX.nl Hardware Junkies 2 26-04-2004 09:46
welk mobo? Dj Tw@n Hardware Junkies 15 16-03-2003 22:45

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.