| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ik heb een Apacer Handy Steno USB1.1 128MB memory stick. Alleen heb ik het volgende probleem: Bij mij op school werkt hij niet omdat ik MOET rebooten om de drivers te laten werken, ze draaien Win98 en Illusion99, dus naar een reboot is alles weer weg alsof we teruggingen in de tijd. Hier hebben mijn vrienden nooit last van want die hoeven hun pc niet te rebooten na de install van de drivers. Maar ik kan niet nadat ik hun drivers heb geinstalleerd mijn usb pen gebruiken, want dan herkent de pc 'm als een onbekent apparaat, en zodra de usb stick van een vriend van mij er weer in gaat, doet ie et weer. (Zij hebben een ander merk dus ligt het niet aan mijn usb stick) Nu is mijn vraag: zijn er ook universele drivers voor een usb pen, die ik niet hoef te rebooten? Ik heb al eens rond gekeken maar ik kan niet vinden wat ik zoek... ![]()
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
__________________ http://www.permafrost.cc | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Dat is al meer dan een jaar geleden hoe we het precies deden weet ik niet meer, ik weet nog wel dat we debug gebruikten. We hebben toen van internet gehaalt hoe het moest, dus als je ff zoekt vind je mischien wel iets. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
Dan kunnen mensen met hetzelfde probleem et ook oplossen.
__________________ http://www.permafrost.cc | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Natuurlijk Gewoon EERST de drivers installen, en dan pas de pen derin. Maar ik denk niet dat er veel mensen zullen in dezelfde situatie als mij...
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 3D ontwerp programma voor casemods gezocht. | eXistenZ | Software Junkies | 12 | 14-07-2005 12:02 |
| [nvidia drivers] major problemen met nieuwe drivers!! | kaozz | Software Junkies | 3 | 23-11-2004 17:02 |
| Drivers gezocht | Tha Godfather | Software Junkies | 7 | 16-09-2004 12:18 |
| [GEZOCHT!] koper voor het maken van WC blokken | tongue_of_colicab | Cooling & OC Junkies | 7 | 23-10-2003 08:50 |
| Woonruimte gezocht voor vrienden. | Kagar | Area 1337 | 5 | 24-06-2003 14:14 |