| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: lelystad
| waar kan ik een programma vinden voor een tape station ( hp 35480A ) scsi de tape station onder steunt 4mm tapes van 90mm
__________________ www.fileforum.org/forum3 |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #5 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Ahhhh een DDS1 tapestation. Windows ondersteunt standaard geen DDS (alle 4 types). je hebt idd apparte software nodig. een paar namen: NovaStor Novaback+ Comuter Associates Arcserve Backup DATMan Veritas Backup TapeWare Legato Networker UltraBac Citaat:
is iig neit standaard en Windows backup gaat niet werken voor DDS drives | ||
| | |
| | #6 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: lelystad
| Citaat:
__________________ www.fileforum.org/forum3 | |||
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Ongelooflijk ! ik wilde er (nog) geen topic voor openen Ik zit met hetzelfde probleem en heb precies die tape drive in m'n home-servertje zitten, ik krijg 'm echter (ook) niet aan de praat Bij het opstarten heb ik behalve het normale BIOS ook een SCSI BIOS maar ik weet niet hoe dit in te stellen....als vervolgens windows wordt gestart, verschijnt de txt: "het scsi-bios is niet geladen" Moet ik hier ook wijzigingen plegen ? @ FirewurX: dat is nogal een lijst kan ik er gewoon 1 pikken ? welke raad je aan... |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
Elk SCSI apparaat moet een eigen ID hebben. ook moet er goede termination aan het einde van de kabel komen. sommige apparaten hebben dat standaard al aan boord, anders moet een kabel hebben met een terminator aan het eind. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Een terminator aan het eind ? Dit zegt me niet veel, ik heb geen ervaring met SCSI. Wel heb ik vlgnde week vakantie en zal er dan eens mee bezig gaan, ja ja, ik zal eerst google'en en dan pas weer vragen :P Iig bedankt.... |
| | |
|
| « dvd branden
|
PHPBB2 En Gast » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Programma voor een Partitie aan te maken | _PhanToM_ | Software Junkies | 4 | 31-07-2007 20:35 |
| ik zoek een stuur programma voor LCD | Trucker | Elektronica Junkies | 4 | 22-06-2004 20:27 |
| Programma voor stats | Pietjuh | Software Junkies | 0 | 30-01-2004 16:59 |
| welke programma voor ets tekeningen ? ? | Li-Unit | Elektronica Junkies | 15 | 30-09-2003 14:44 |
| Welk programma voor afstandsbediening | Eergassie | Software Junkies | 3 | 24-03-2003 18:30 |