Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 13-12-2003, 21:10   #1 (permalink)

Standaard Welk programma ?

Ik ben op zoek naar een programma waarvan ik weet wat het moet doen, maar waarvan ik niet weet hoe het heet en/of het bestaat. Het moet daarnaast ook nog eens niet te duur of evt. zelfs free-ware zijn. Acces databases etc. lijken me overkill voor deze toepassing en zijn sowieso veel te duur (het moet legaal te gebruiken zijn !)

Dit wil ik:

Ik wil, als ik een reparatie heb uitgevoerd, hiervan een omschrijving van het probleem en de oplossing kunnen opslaan en dit tevens koppelen aan een klantnaam en/of nummer. Ik moet simpel de gehele database kunnen doorzoeken op een trefwoord etc. Het mag een dosprogramma zijn, hoe simpeler hoe beter. Backup mogelijkheid is wel heel belangrijk. Ik hoop dat er een aantal namen langskomen die ik kan downloaden om te proberen.

Bij voorbaat dank,
Lampje.
Oud 14-12-2003, 00:01   #2 (permalink)

Standaard

als niemand iets weet wil ik wel in me vakantie(kerstvakantie) gaan kijken of ik een programma voor je kan maken wat dit kan onder dos ik kan je alleen niet garanderen dat het me ook lukt
  Met citaat antwoorden
Oud 14-12-2003, 00:13   #3 (permalink)

Standaard

Ga eens opzoek naar Filemaker. Ik weet zo niet of het mogelijk is om dat als freeware te krijgen. Maar perfect voor de toepassing die jij noemt.
DJD xtreem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-12-2003, 12:20   #4 (permalink)

Standaard

Gewoon in HTML met een zoekfunctie, werkt prima! Heb je alleen nog wat Java plugins nodig om wat mooie sheets te bouwen...
Oud 14-12-2003, 19:07   #5 (permalink)

Standaard

Bedankt voor de tips zover, ik zal er eens naar kijken. Verdere suggesties zijn uiteraard nog steeds welkom ! Filemaker kost nml. ook een aardige duit -> € 349,00

Lampje.
Oud 14-12-2003, 19:44   #6 (permalink)

Standaard

waarom moet het legaal zijn eigenlijk????
  Met citaat antwoorden
Oud 14-12-2003, 20:04   #7 (permalink)

Pureoptical's schermafbeelding

Standaard

Als eens gehoord van zakelijk gebruik? Niet alle CaseJunkies zijn software-piraatjes :P
Oud 14-12-2003, 20:05   #8 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Richard
waarom moet het legaal zijn eigenlijk????
Lol, is dat niet een beetje duidelijk ? Geen warez verzoeken oid hiero.
Ultima is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-12-2003, 20:09   #9 (permalink)

Standaard

ik ken bijna niemand meer die niks ilegaals op zijn pc heeft staat hoor dus het verbaast me als julie alles legaal willen
oke als het gratis is neem ik het legaal anders ilegaal of als ik voor niet te duur eraan kan komen ook legaal
  Met citaat antwoorden
Oud 14-12-2003, 20:18   #10 (permalink)

Standaard

Ik zeg niet dat we hier alles legaal willen, ik zeg alleen dat illegale dinge hier verboden zijn.
Ultima is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-12-2003, 20:20   #11 (permalink)

Standaard

En nu weer ontopic...

Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een klein scriptje hiervoor te scrhijven? In een simpele taal zoals php is dat zo gebeurt.
Eergassie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-12-2003, 20:38   #12 (permalink)

Standaard

het moet legaal zijn omdat ik het zoals PO al aangeeft zakelijk wil gaan gebruiken en ik mijn toekomstig bedrijfje niet in de klauwen van de hebberige BSA wil gooien
Oud 14-12-2003, 20:49   #13 (permalink)

Standaard

voor me stage werk ik nu in clarion... is een soort wizardachtige manier van een programma maken, maar ik maak precies zoiets wat jij nodig heb, ik kijk wel effe of ik snel dat programma wat kan strippen zodat jij et goed kan gebruiken... krijg je et wel als freeware ofzo :P
Rich is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
CAD programma Meert Software Junkies 7 16-08-2006 16:39
lcd programma modder.exe Elektronica Junkies 5 21-03-2005 22:07
Welk Burn (stresstesten van OC) programma gebruik jij ? uJay Cooling & OC Junkies 5 14-05-2004 18:22
mp3 programma GBCHEATER Software Junkies 18 24-11-2003 16:46
Welk programma voor afstandsbediening Eergassie Software Junkies 3 24-03-2003 18:30

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.