| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: lelystad
| Hoe kan ik nog aan windows 3.11 komen ? ik heb het nodig voor een 486 en een andere intel met 90mhz windows 95 draait niet lekker op bijde bakken
__________________ www.fileforum.org/forum3 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik heb het hier nog op floppy's liggen, maar die bewaar ik liever ![]() Het is jammer dat de HCC net voorbij is, daar had je het vast nog wel uit 1 of andere vage bak kunnen opgraven :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
kan hij ze van je downloaden ofzo, of per mail en dan unpackt hijhet weer op een andere flop d.m.v. WinImage | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Illegale software requests\aanbieden: Dit is absoluut verboden, als je dit post krijg je meteen een slotje én een gele kaart! Users die reageren met een aanbod, dus zeggen van “hiero kan je hem vinden” krijgen ook een gele kaart of een waarschuwing. Dit staat in de FAQ, ik weet niet hoe het met win 3.11 staat aangezien dit al aardig oud is. Zelf beoordeel ik hier niet over dat doen de mods, maar ik waarschuw je alvast wel ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Twijfelgevalletje, ik weet dat er op games een regel zit dat je ze na een bepaalde tijd mag laten downloaden maar ik weet niet hoe dat met software zit. Windows 3.11 nieuw kopen is vrijwel onmogelijk, ik zou zeggen, zet een oproep in recycle junkies. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ik zoek zelf ook een Nederlandse of Engelse versie van Win 3.11 of 3.1 Dat is GEEN warez request want: MS ondersteund / support 3.1(1) niet meer, en als je een 3.1(1) zoekt, dan verwijst MS zelf naar het maken van een kopie van een al active versie, of te wel, je MAG een kopie van een oude originele maken/installeren en gebruiken. Als er hier iemand is die van de originele nederlandse of engelse floppies een 'Bootable' CD kan maken, graag, want ik zou graag een 'normale' versie van DOS 3.11 op CD hebben. BTW: op de HCC geen volledige DOS kunnen vinden, maar ik heb wel twee series floppies met originele 3.11 in bezit, maar dat is de franse uitvoering, een beetje lastig.....
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ www.fileforum.org/forum3 | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Zoals ik in de PM zei, ik zal vanavond even de engelse versie op een FTP knallen. B_B als je ook een kopie wil moet je het even laten weten.
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Binnenkort gaat MS de support op Win98 stoppen, betekend het dat je die gewoon mag kopieren?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
![]() en dan geld het ook voor WinNT. over niet al te lang gaat de support voor Win2K er ook uit, dus zal je die ook mogen kopieren | |
| | |
| | #12 (permalink) | ||
| Citaat:
als ms er mee stopt dan mag je het kopieren ja
__________________ www.fileforum.org/forum3 | ||
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
Dank je wel ik hoop dat ik het nu kan fixen EUH wat voor bestand is het /?
__________________ www.fileforum.org/forum3 | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
|
| Citaat:
![]() | |
|
|
| « Het OS topic
|
hl cd-key » |
| Discussietools | |