| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Citaat:
| |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]() Maar als je voor het booten van een Win9x versie op F8 drukt en er voor kiest om niets op te starten dan kom je gewoon in MS-DOS terecht ![]() Het verschil tussen Windows 3.1 en Windows 3.11 is overigens niet zo heel groot, bij 3.11 is bedoeld voor kantooromgevingen (volledige naam: Windows 3.11 For Workgroups) en heeft iets meer netwerk-ondersteuning geloof ik.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: lelystad
| maar de pc geeft een fout van dat het geen boot diskette is gebeurt als ik een opstart diskette insteek die ik met win xp maak anderskan ik niet
__________________ www.fileforum.org/forum3 |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Citaat:
uuh maar hoe kan ik dan ee partitie maken als er geen windows op zit ? want via de bios kan ik niks vinden over partities
__________________ www.fileforum.org/forum3 | |
| | |
| | #38 (permalink) |
| ik had net de een en al geprobeerd ik zag dat er een hardware fout was de diskette station leesde niet daardoor steeds geen boot en de hard disk is niet goed geformateerrd
| | |
| | #39 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Het diskette station las waarschijnlijk niet goed ![]() Anyways, heb je het met die diskettes van mij geprobeerd of niet? Anders gooi ik ze weer van de server af, kan de webspace wel gebruiken... :P
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Citaat:
ja doe maar ik heb ze opgeslagen van jou server
__________________ www.fileforum.org/forum3 | |
| | |
| | #41 (permalink) |
| command.com op een diskette zetten en daarmee booten, dan command.com op je c:\ zetten (a:\Copy A:\*.* C:\ ) en dan win 3.11 installen. (als je wilt formateren moet je format.com ook nog op je diskete zetten (a:\format c:\) ) |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| COMMAND.COM, IO.SYS en MSDOS.SYS kopiëren naar een diskette is voldoende om DOS te kunnen booten, alleen kan je er dan bijna niks mee.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Volgens mij wou het ook alleen al met command com maar ik kan er naast zitten (heb dos al een hele tijd niet meer gebruikt) Ik wil wel een boot disk maken die dos ook meteen instaleert op c:\ (dan moet je al wel een schijf met een partitie er op hebben) |
| | |
| | #45 (permalink) |
| maar dat is het probleem niet de pc boot niet zelf's niet met een goeie opstart diskkette die wel laat booten in een andere pc
| | |
|
| « Het OS topic
|
hl cd-key » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| windows 98 | Foxie | Software Junkies | 3 | 26-04-2004 20:36 |
| windows XP | Mika4D | Software Junkies | 2 | 9-04-2004 13:51 |
| windows xp | burak | Software Junkies | 16 | 16-01-2004 22:37 |