| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
http://support.microsoft.com/?pr=lif...roduct=win2000
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] | ||
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: lelystad
| de pc zegt Drive not ready error Insert boot diskette in A: press any key when ready maar die diskette's van window's die je maakt zijn toch gelijk bootable en ik gebruikde eerst een opstart diskette van xp maar hij startte de diskette niet op moet ik dan ms - dos hebben ofzo of een andere opstart diskette ?
__________________ www.fileforum.org/forum3 |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Citaat:
of moet ik andere diskette station proberen edit: andere diskette station geprobeerd zelfde probleem kabel anders om gezet toen deed het niet maar alles is hardware matig goed alleen dus een opstart diskette
__________________ www.fileforum.org/forum3 | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Je kan in Win98 een bootable DOS diskette maken, daarmee zou je dan de WIndows 1.0 aan de praat moeten krijgen.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| makkelijker, www.bootdisk.com |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Je moet eerst MS-DOS installeren, daarna kan je Windows er pas op zetten. Windows 1.0 is namelijk geen besturingssysteem, maar een grafische interface voor DOS. Alleen de NT-based versies van Windows zijn op zichzelf staande besturingssystemen.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #23 (permalink) |
| bedankt maar hoe kom ik aan ms - dos ? edit : ik krijg hetzelfde probleem met opstart diskette voor ms - dos 5.0 Moet ik ook ff een andere versie proberen ?
__________________ www.fileforum.org/forum3 |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Die zou toch moeten werken. Wacht anders gewoon even tot vanavond. Die versie die ik heb is inclusief DOS 6.22 en zouden met elkaar moeten werken.
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| my god.... echt weer een DOS-Kennis-Deficiency hiero. alles tot aan Win3.11 is een Shell. geen opzochzelf staand OS (dat leer je toch al op school?) Dus eerst DOS installeren. Voor Win3.1(1) is het raadzaam om minstens DOS 6 te installeren. De eerste van de drie DOS diskettes is bootable. (zorg dat er een FAT16 partitie aanwezig is!) daarmee start de installatie automagisch. zodra de installatie af is, moet je even een DOS mousedriver installeren. Ook een CDROM Driver is raadzaam. Er zijn zelfs TCP stacks en USB Stacks voor DOS te krijgen, zodat je kan netwerken en USB hardware kan gebruiken. Je laad dat soort dingen d.m.v. Config sys en Autoexec.bat. zodra alles klaar is, pleur je de Win3.1(1) diskette nummer 1 in de diskette drive. Nee, in tegenstelling tot wat voorheen is gezegd, is die NIET bootable. ga naar de diskette drive en typ "setup" volg de setup en laat de boel installen. de PC zal willen rebooten na installatie. als de reboot is gebeurt, zal de PC waarschijnlijk nog niet standaard Windows openen (het is tenslotte een extratje voor DOS) het is het makkelijkste om meteen in de Autoexec.bat het commando "win" te zetten. nu is je Windows 3.11 install klaar. |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
__________________ http://www.permafrost.cc | |
| | |
| | #27 (permalink) | ||
| Citaat:
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] | ||
| | |
| | #28 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
![]()
__________________ http://www.permafrost.cc | |||
| | |
| | #30 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| ||
| | |
|
| « Het OS topic
|
hl cd-key » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| windows 98 | Foxie | Software Junkies | 3 | 26-04-2004 20:36 |
| windows XP | Mika4D | Software Junkies | 2 | 9-04-2004 13:51 |