| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Steeds vaker als ik 's ochtends wakker wordt, ligt op eens mijn internet verbinding eruit. Modem resetten en het werkt weer... Als ik niet het modem reset en gewoon op het dial knopje druk in de router dan staat er in de logfile: Closed: LCP Timeout Iemand een idee? Router: Draytek vigor2200e Modem: Alcaltel speedtouch home Verbinding: KPN Adsl 1024/320 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik heb ook n draytek 2200E. En bij mij doet ie die stomme dingen ook wel es. gewoon vastlopen. Ik heb et ook nog niet opgelost.. Tis een echt draytk kwaaltje zie ik.Ik kijk hier even mee. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Die van mij had dat ook, maar wel maar op 2 pc's zowel met statisch als dynamisch ip, op 1 pc bleef er altijd verbindin... want daar had ik msn op en die melde zich duz nooit af... raar meja M'n router is eergister overleden btw en k heb duz @Homo en als ik Dynamisch ip (voor de router instel) kom ik niet online, heb ik statisch ingesteld en alles ingevuld en nu doet ie ut, maar da's toch eigenlijk niet de bedoeling he?[/i] |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vreemde is, sinds een week oid is hij daarmee echt begonnen, normaal gebeurde het nooit omdat hij toch wel een keer in de maand gerest wordt. /edit; Trouwens, het gebeurde vanmiddag weer ![]() Dit is wat er volgensmij gebeurt: 1) Router restart/klapt eruit om onbekende reden 2) Modem blijft verbinding houden 3) Router probeert te verbinden maar lukt niet omdat het modem soort van vast zit. Ik bedenk net mischien het probleem...warmte! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Ik heb accuut de 120mm fan van T-mug ertegenaan geplakt, want nu je het zegt, soms kan je dr n ei op bakken idd. ![]() Kijken of ie et nu nog flikt, anders mooi effe een mailtje naar drayblegh
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Het is me nu al 2X gebeurt vandaag, een keer vanacht, dikke verspilling van stroom! Anders had ik gewoon kunnen door downloaden. Mischien komt het wel dat als hij te zwaar belast wordt dat hij eruit klapt? /edit: Hij sprong er net weer uit toen ik een andere pc aanzette?!? |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Het kon zijn dat hij crashte juist omdat zijn cache te vol was geraakt... Gebeurt bij Cisco's ook wel eens...
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #12 (permalink) |
| 129 euro. :P En de mijne is net overleden.. zomaar. adapter EN router in 1 klap dood... Ik koop dus nooit meer draytek.
| | |
| | #14 (permalink) |
| Hmm, mijne heeft een nachtje weer goed gewerkt, ik heb nu het gevoel dat de router eruit klapt als je de pc van me pa aan zet, die zit er nl. heel dichtbij. Wordt allemaal door het zelfde stopcontact gevoed Draytek, altijd nog beter dan Linksys of Sweex idd :P Als ik een nieuwe koop is het óf een cisco, óf een draytek. Wij hebben nu thuis een cisco switch, damn dat ding is :P |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| I know, ik beheer die dingen op mijn werk, totaan de grootste Cisco's die er te krijgen zijn... Maar ze zijn niet betaalbaar!!! Linksys is trouwens ook door Cisco overgenomen...
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
|
| « hl cd-key
|
netwerk probleem » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wazig router probleem :S | Bartjez | Software Junkies | 4 | 4-02-2007 18:13 |
| probleem met wireless router | exodus | Software Junkies | 13 | 19-08-2005 17:49 |
| help heb een router probleem | Trucker | Hardware Junkies | 9 | 17-05-2005 18:31 |
| Router probleem | eXistenZ | Software Junkies | 11 | 9-11-2003 16:38 |
| Router probleem | Masterslave | Hardware Junkies | 33 | 18-06-2003 21:20 |