| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| Hey, Ik heb op mijn pc een film staan waarop reeds ondertiteling staat, en dit in het zweeds de film is in avi format hoe krijg ik die ondertiteling weg zonder een deel van mijn film af te snijden? (ik heb al gegoogeld maar ik vind enkel hoe je ze moet toevoegen >/ ) |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Als de ondertiteling in het avi-bestand zit krijg je die er niet uit.. beter kijken voor je iets downloadt de volgende keer ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Als je de DVD koopt kan je kiezen voor "geen ondertiteling" Effe serieus, zoals al gezegd, als het in het avi bestand staat kan je hoog en laag springen (heeft geen zin dus), je krijgt het er niet uit. net als een Jpg plaatje (of anders) het is geen add-on, maar zit erop gebrand.
__________________ Dus... |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| Citaat:
elk frame eruit rippen, en de ondertiteling wegwerken in paintsjop pro ofzow ben je alleen FF bezig... ![]()
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| Citaat:
hij heeft me door >( maargoed, dat gaat dus niet lukken, de beste optie is om de film overnieuw te downloaden (ahum, kopen ) maar dan zonder ondertiteling, dan kun je hem later alsnog toevoegen met vobsub ofzow
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | ||
| | |
| | #10 (permalink) |
| Ik gebruik sinds kort BSPlayer, die kan losse ondertitel-bestanden (srt, sub en txt-bestanden) gebruiken. Erg fijn programma moet ik zeggen ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Film van Digitale camera kopieren | yuppie | Software Junkies | 2 | 5-01-2006 18:22 |
| [Spelletje] Raad de film bij de quote | Demoniac | Area 1337 | 353 | 21-11-2005 01:16 |
| Film in 27 WinRAR bestanden? | Neonracer | Software Junkies | 5 | 9-11-2003 21:36 |
| Xvid film splitsen met ???? | Soefkenijn | Software Junkies | 18 | 15-05-2003 16:26 |
| Film: The Bourne Identity | Wabs | Area 1337 | 10 | 26-03-2003 17:22 |