| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Mijn pc was laatst aan het afsluiten, toen er dit scherm De netwerkverbindingen worden afgesloten stond werd mijn pc door iemand in mn kamer gereset... >/ Tijdens het opstarten heeft hij deze netwerkinstellingen niet meer hersteld... Weet iemand hoe je dit handmatig kan herstellen??? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Heel makkelijk. Maar welk O/S draai je? lijkt me wel handig.. Zo te horen is het Win2k of WinXP.. Je kan zelf in de verkenner via Extra -> "Netwerkverbinding maken" een nieuwe mapping maken naar een share op het netwerk.
__________________ Dus... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Huh ? ik weet niet beter als: "Deze Computer/ Extra/ Netwekverbinding Maken", dat zou toch moeten werken. Ik heb nu 4 PC's draaien op XP en bij het afsluiten meld "ie" altijd:De netwerkverbindingen worden afgesloten, bij het opstarten van welke PC ook worden de verbindingen weer hersteld, ook met resetten.... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Hij komt ook al niet meer op het netwerk. Het lijkt me handig eens de kabeltjes te bekijken, en mocht het nog niet werken, iets meer info geven over hoe je netwerk in elkaar steekt.
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
indien nodig moet je er ook "/user:gebruiker paswoord" achter zetten en als de verbindingen herstelt moeten worden bij het opstarten, zet je er "/PERSISTENT:YES" achter maar ik zou eerst je tcp configuratie even nakijken. | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| ik had nooit netwerkverbindingen naar gedeelde bronnen in het netwerk... deze melding stond er altijd al sinds ik adsl heb... maar het gaat mij niet om de verbindingen met mappen, maar mijn pc ziet niet eens mer mijn netwerkkaart... |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Ok, dat is een ander verhaal he..... Ziet hij je netwerkkaart niet meer? Zie jij onder Mijn Netwerkverbindingen wel een LAN? Als je die wel ziet, is je netwerkkaart OK en kan het aan de kabel liggen (stap 2). Als het met een andere kabel ook zo is, kan het aan de netwerkkaart/router/switch/hub aan de andere kant van de kabel liggen. Zo niet : Rechtermuisklik op Mijn Computer (of configuratiescherm -> systeem) en ga naar Hardware->device manager, of in het nederlands, Hardware-> Apparaatbeheer. Zie je ergens uitroeptekens staan? Als je die ziet staan bij je netwerkkaart, dan zal je waarschijnlijk even de netwerkkaart uit die lijst moeten verwijderen, opnieuw opstarten en de driver opnieuw installeren. Wat je eerst dan ook kan doen is het volgende: Zet je PC uit, haal de netwerkkaart eruit, en stop die er weer goed in. Goed aandrukken! Aanzetten en kijken of hij wat aangeeft na het aanloggen op XP. Doe dit maar even, en dan zien we daarna wel verder ![]()
| | |
| | #11 (permalink) | |||
| Citaat:
![]() Citaat:
eruit halen is niet mogelijk want het is onboard LAN, ik heb deze al in de bios uitgeschakeld en ingeschakeld... werkte nietin apparaat beheer staan geen fouten want er staan namelijk GEEN netwerkkaarten het KAN geen hardware fout zijn, denkik, want dat had mn pc wel mn firewire of mn pcmcia kaartjes herkend.... Citaat:
| |||
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
Rustig aan, en laten we op een normale manier het voorgelegde probleem op proberen te lossen ![]() OK, we continue! Had je al geprobeerd de Moederbord drivers van je Onloard LAN te herinstallen? Dit is dus wat BG probeerde uit te leggen, maar door een waas voor zijn ogen kwam het er niet helemaal goed uit ![]()
__________________ Dus... | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| ik heb ffies een ghost van een paar weken geleden er op gezet alleen doet ie ut nu nog niet :P het is dus wel een hardware foutje maar waarom doet mn firewire en mn pcmcia kaartje het dan ook niet? ik zal straks thuis er eens wat nieuwe drivers op gaan zetten want ik baal er echt vreselijk van dat ik nu niet op Casejunkies kan op mn eigen pctje.... maar erger... er komt voor mij binnenkort een hele grote LAN-party aan en dan moet mijn pc wel in topconditie zijn ![]() |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Ik zou toch nog ff gaan stoeien met nieuwe drivers voor je onboard-lan, en anders lekker met je mobo terug naar de winkel (hopen dat je nog garantie hebt) en ff mededelen dat je hem vóór die lan weer terug moet hebben. (btw, welke lan? :P) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Geen geluid | SupReme | Hardware Junkies | 13 | 3-12-2006 21:11 |
| Geen beeld? | creeper89 | Hardware Junkies | 15 | 21-11-2006 20:53 |
| geen | Bowyer | Hardware Junkies | 0 | 17-07-2006 19:13 |
| Geen Werkgroepconnectie | keloyster | Software Junkies | 4 | 27-06-2005 17:36 |
| Geen beeld | Hellfish | Hardware Junkies | 5 | 25-05-2004 19:39 |