| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Mijn servercomputer is ophol geslagen. De klok van et beestje is helemaal dol gedraaid. Hij loopt nu bijna 2x zo snel als et hoord. "Nou en? Laat em toch lekker." Hoor ik je denken. Nou, al mijn log bestanden zijn van slag, en de sceduled tasks gaan ook als vlaggetjesweek bij C&A. >/ Erg lastig. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? System specs: OS: Windows 2000 Pro. CPU: Pentium2 333Mhz (Stock speed) RAM: 192mb PC133 HDD: 1x Maxtor 15gb, 1x oud barrel 4gb Mobo: Unknown, merk asus. Overige notities: Oude rammelkist, met nukken en moodswings als een pubermeid..
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Al es een virusscannertje laten lopen ? er was eerst een soort hack dat je je klok 2 keer zo langzaam kon laten lopen zodat je met 3dmark dubbele fpS zou halen en dus dikke scores kon halen. maybe dat iemand aan de hand van dat een virus heb gemaakt et is waarschijnlijk dus softwarematig.. dus je kan ook kijken of je rond de tijd dat het probleem begon nieuwe software heb geinstalleerd |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Het kan ook zijn dat je RTC van slag is. Boot eens met knoppix en kijk eens in je bios, hoe loopt de tijd daar ? Zijn die ook sneller dan is je RTC defect( real time clock) deze zit geintregreerd op je mobo.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
ik ken zat oude mobo's waarbij de RTC chip los geplaatst is (meestal een Dallas RealTime chippie) | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| help wireless modem sitecom 54g turbo | veldmanmodding | Hardware Junkies | 9 | 10-09-2007 20:58 |
| Win2k | ReDdEvIL | Software Junkies | 5 | 24-06-2003 18:50 |