| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Hier gaat et om. Wie weet er hoe en waar je een numpadje kan keymappen in windows? Gewoon de nummertjes enzo een andere functie toe wijzen enzo.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik vraag me af of dat kan.. tenzij er drivers bij dat ding zitten denk ik niet dat het werkt.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Linux kan et wel, maarja, dies bagger met games, en daar heb ik et nou net voor nodig. Is er dan niks dat die signalen kan opvangen? Ik dacht toch echt dat windows het ook kon.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
en volgens mij kan je ze dan ook 'onzichtbaar' maken voor andere programma's. Alleen denk ik dat zo'n progje geen verschil maakt tussen een USB-numpad en de numpad op je toetsenbord.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |