| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Op mijn site heb ik frames - - en nu heb ik die dus op 'niet zichtbaar' ofzoiets. Maar dan zijn ze dus wit. Dat komt bij sommige frames wel goed uit omdat dan bv het menu van de homepage gescheiden word enzo, maar ik wil andere gewoon de achtergrond kleur laten hebben omdat het anders wel erg druk word en er niet mooi uit ziet. Ik heb ooit gehoord dat dit wel kon, maar als ik in de betreffende frameset de kleur weizig dan blijven ze wit. Wel worden ze die kleur als ik ze zichtbaar maak. Maar dan heb je weer die 3d Windows lijnen enzo. Ik wil gewoon egale kleur als de achtergrond....
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Dat heb ik gedaan.. Me pagina's zijn ook gewoon de kleur die ik wil.. Maar de frame lijnen zijn dus wit. Alleen als ik ze dus zichtbaar maak zijn ze grijs/blauw. Maar ik wil gewoon dezelfde kleur als de rest van me site.. Kijk hier maar eens: www.wepsite.net/defecto
| | |
| | #6 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik vind die witte lijnen eigenlijk wel stoer, als je het helemaal blauw maakt wordt het zo'n saai geheel. Het probleem zit overigens in FRAMEBORDER=NO, dat moet BORDER=0 worden ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Ja, die witte lijnen zijn op sommige plekken wel mooi. Maar bovenaan bij het menu waar ik mee bezig ben niet.. daar zijn het er te veel.. Edit: Bedankt! Dat van 'BORDER=0' deed het hem .. Ik moest ook nog ff een extra frameset toevoegen zodat niet de hele site maar alleen het bovenste gedeelte zonder witte lijnen kwam. Dank dank dank!
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Partitie hulp nodig | PsychoBram | Software Junkies | 9 | 30-08-2007 14:10 |
| Beginners Hulp Nodig | achmed1 | Casemod Junkies | 5 | 16-02-2007 16:05 |
| Wat hulp nodig | ShanXi | Cooling & OC Junkies | 14 | 28-05-2006 16:57 |
| ik heb hulp nodig | Fexion | Hardware Junkies | 18 | 25-01-2004 19:18 |
| Ik heb jullie hulp nodig :( | Phant0m | Area 1337 | 20 | 31-05-2003 08:23 |